نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. اسفند 1397 - 19:19   |   کد مطلب: 26487
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر با اشاره به اجرای طرح توسعه جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهرستان ملایر گفت: تا کنون 35 درصد از طرح جمع‌آوری فاضلاب انجام شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ یاسین جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به خدمات‌دهی شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر در بخش‌های مختلف اظهار کرد: در حال حاضر شهرهای ملایر، سامن، جوکار، ازندریان و زنگنه زیر نظر شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر بوده و از خدمات این شرکت بهره‌مند هستند.

 وی با اشاره به اجرای طرح توسعه جمع‌آوری شبکه فاضلاب شهرستان ملایر افزود: تاکنون 35 درصد از طرح جمع‌آوری فاضلاب در ملایر انجام شده است.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر با بیان اینکه در اجرای این طرح تمرکز ما بیشتر روی مناطقی است که مشکل دفع فاضلاب دارند تصریح کرد: سهمیه اجرای ما  برای اجرای طرح در سال جاری 7 هزار و 500 متر بوده است.

وی با بیان اینکه امسال 10 هزار متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح شهر ملایر انجام شد افزود: در این راستا برای سرعت بخشیدن به کار 2 هزار و 500 متر بیشتر از سهمیه کار انجام شد.

 جوکار هزینه جمع‌آوری فاضلاب را در ملایر در سال جاری 2 میلیارد تومان دانست و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و رفع مشکلات همه حفاری‌های ما در سطح شهر به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه حفاری‌ها در خیابان شهیدرجایی و بلوار پارک تمام شده است گفت: قرار است تا قبل از سال جدید آسفالت قسمت‌های حفاری نیز توسط شهرداری انجام شود و مشکلی برای تردد  مردم و مسافران از حفاری‌ها وجود نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ملایر با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای ایام نوروز اندیشیده شده است اضافه کرد: اگر در نقطه‌ای شکستگی وجود داشته باشد درصدد رفع آن هستیم تا در ایام نوروز مشکل و کمبودی در قطعی آب نداشته باشیم.

 وی با اشاره به اینکه همکاری مردم با شرکت‌های خدمات‌رسان باعث ارائه خدمات مطلوبتر به خود مردم خواهد شد خاطرنشان کرد: مشترکان در صورت مشکل می‌توانند با 122 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار