نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. اسفند 1397 - 12:08   |   کد مطلب: 26481
پنج فقره جهیزیه به همت سمن «یاوران زندگی نو» و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان همدان به نوعروسان نیازمند ملایری اهدا شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا مسئول سازمان مردم نهاد «یاوران زندگی نو»  در این آیین گفت: برای تهیه این تعداد جهیزیه 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
فهیمه خلجی بیان کرد: 2 فقره از این جهیزیه ها به 2 نو عروس در روستاهای کهکهدان و سلطانیه و سه فقره جهیزیه به سه نوعروس در شهر ملایر اهدا شد.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 10 کاروان جهیزیه با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال به 10 نوعروس بی بضاعت در سطح این شهرستان اهدا شد که این روند در سال آینده نیز با حضور بیشتر خیران ادامه دارد.
خلجی با اشاره به اقدامات سمن «یاوران زندگی نو» طی سال جاری افزود: امسال در راستای ارایه خدمات ازدواج شامل خرید جهیزیه و برگزاری صفر تا صد مراسم عروسی به زوج های جوان کم بضاعت، 500 میلیون ریال هزینه شده است.
مسئول سمن «یاوران زندگی نو» ادامه داد: تعداد 40 دست لباس ویژه ایام نوروز با هزینه ای حدود 15 میلیون ریال به خانواده های بی بضاعت اهدا شد.
خلجی همچنین به توزیع سبد غذایی ویژه ایام نوروز بین 60 خانواده بی بضاعت هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال و در مجموع 120 میلیون ریال اشاره کرد.
وی گفت: برای ارایه خدمات درمان به بیماران نیازمند همچون دندانپزشکی، فیزیوتراپی، سونوگرافی، رادیولوژی، گفتار درمانی، اسکن چشم، نوار قلب، دارو و آزمایشگاه 600 میلیون ریال به همت این سمن هزینه شد.
خلجی خواستار ورود بیشتر خیران برای کمک به زوج های جوان شد و بیان کرد: برای ازدواج آسان و تهیه جهیزیه جوانان با 70 مرکز و فروشگاه قرارداد داریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار