نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. اسفند 1397 - 18:48   |   کد مطلب: 26474
2 طرح تولید ورق های شیروانی کرکره و بلوک های ساختمانی روز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان همدان از محل تسهیلات اشتغالزایی امور جوانان بهره برداری شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا؛ مدیر طرح های تولیدی ورق های شیروانی کرکره و بلوک های ساختمانی در این آیین گفت: 16 میلیارد ریال برای اجرای طرح تولید ورق های شیروانی هزینه شده است.
مرتضی طوافی بیان کرد: در طرح تولید ورق های شیروانی کرکره از ورق های گالوانیزه و رنگی استفاده می شود و برای پنج تن به صورت مستقیم و 20 تن به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: ورق های شیروانی به طول دلخواه تولید می شود و در پوشش سقف شیروانی کارخانه، سالن های ورزشی، استخرهای شنا، دامداری و دامپروری قابل استفاده است.
طوافی درباره طرح تولید بلوک های سبک و نیمه سنگین گفت: این بلوک ها با استفاده از ماسه، سیمان و آب در دیوارکشی ساختمان ها مصرف بالایی دارد و 16 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح هزینه شده است.
مدیر اجرایی این طرح تولیدی افزود: این طرح به صورت مستقیم برای 6 تن و به صورت غیرمستقیم برای 12 تن اشتغال ایجاد کرده و یک میلیارد ریال از تسهیلات اشتغالزایی امور جوانان استفاده کرده است.
طوافی بیان کرد: تولید بلوک های ساختمانی با استفاده از پوکه های صنعتی که عایق بسیار خوبی برای حرارت و صوت است، از نظر سبک بودن در آسیب های زلزله مقاوم و کم خطر است.
وی با بیان اینکه تمامی ماشین آلات و مواد اولیه در داخل کشور وجود دارد و به سهولت در دسترس است اظهار داشت: طرح توسعه این واحد تولیدی برای تولید پروفیل نیمه سنگین فلزی در دست اجرا است.
مدیر اجرایی این طرح بیان کرد: با بهره برداری از این طرح تولیدی و بهره گیری از نیروی کار جوان به طور مستقیم برای 30 تن و به صورت غیرمستقیم برای 50 تن اشتغال ایجاد می کند.
طوافی اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان 50 میلیارد ریال برای احداث مکان، سالن، برق و زیرساخت و 50 میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات خط تولید هزینه می شود که نیازمند سه میلیارد ریال تسهیلات هستیم.
وی گفت: این واحدهای تولیدی قادر است روزانه یک هزار و 300 متر ورق های شیروانی گالوانیزه تولید کند و طبق نیاز و درخواست مشتری محدودیتی برای تولید نداریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار