نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. اسفند 1397 - 20:10   |   کد مطلب: 26471
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر گفت: از روز گذشته با آغاز ریزش برف 10 مورد اسکان اضطراری در سطح جاده های این شهرستان انجام و 40 مسافر گرفتار در برف و کولاک در راهدارخانه ها اسکان اضطراری یافتند.

به گزارش ملایری‌ها؛ جواد نگاهداری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مسافران در راهدارخانه های زاغه، زنگنه و یونس در محورهای ارتباطی همدان، اراک و بروجرد اسکان داده شدند و تعدادی نیز در مساجد اسکان یافتند.
وی افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در سطح شهرستان وجود ندارد و تمامی محورهای ارتباطی بویژه محورهای اصلی باز و تردد در جریان است.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر بیان کرد: عملیات برف روبی در حوزه استحفاظی این شهرستان از ساعت 15 روز گذشته /جمعه/ همزمان با آغاز ریزش برف در یکهزا رو 400 کیلومتر از محورهای ارتباطی و جاده های ملایر انجام شد.
نگاهداری ادامه داد: به منظور بازگشایی مسیرها و محورهای ارتباطی اصلی نیز 900 تن ماسه و نمک استفاده شد و عملیات نمک پاشی در سطح جاده های این شهرستان همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از روز گذشته تاکنون به 40 خودرو در محورهای اصلی ارتباطی ملایر که به علت برف و کولاک شدید در راه مانده بودند، کمک شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با تاکید بر اینکه رانندگان باید زنجیر چرخ و وسایل ایمنی همراه خود داشته باشند اظهار داشت: نیروهای راهداری ملایر هم اکنون در آماده باش هستند.
نگاهداری گفت: امروز یک مورد زایمان اضطراری در روستای منگاوی داشتیم که با کمک راهداران مسیر بازگشایی و اقدامات لازم برای انتقال بیمار به بیمارستان ملایر انجام شد.
وی یادآور شد: در حال حاضر تمامی مسیرها و محورهای ارتباطی اصلی ملایر باز است و راهداران مشغول برف روبی محورهای فرعی روستایی هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار