نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. اسفند 1397 - 19:26   |   کد مطلب: 26462
روابط عمومی های برتر استان همدان روز سه شنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تجلیل شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ نا در این آیین از فعالیت روابط عمومی های شرکت سیاحتی غار علیصدر، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کمیته اطلاع رسانی 2018 قدردانی شد.
همچنین روابط عمومی های برتر در هفت گروه دستگاه های اجرایی، شرکت های خدمات رسان، شرکت های خصوصی، بانک ها، دانشگاه ها، فرمانداری ها، و شهرداری ها معرفی و از این افراد با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.
پس از اجرای طرح ساماندهی و ارزیابی روابط عمومی های استان در گروه شرکت های خصوصی و نیمه دولتی روابط عمومی شرکت سیاحتی علیصدر و شیر پگاه رتبه اول و دوم را کسب کردند و از مدیر روابط عمومی مجتمع توریستی گنجنامه نیز تقدیر شد.
در گروه دستگاه های اجرایی، روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی رتبه نخست و روابط عمومی ورزش و جوانان، پایانه ها و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
همچنین در گروه شرکت های خدمات رسان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی رتبه اول، شرکت گاز رتبه دوم و آب و فاضلاب شهری رتبه سوم را کسب کرد و روابط عمومی شرکت آب منطقه ای شایسته تقدیر شد.
شهرداری همدان و سرکان در گروه شهرداری ها رتبه اول و دوم را کسب کردند و از روابط عمومی شهرداری صالح آباد نیز تقدیر به عمل آمد.
روابط عمومی فرمانداری های ملایر و بهار، بانک های رفاه و مسکن نیز در گروه فرمانداری ها و بانک ها رتبه نخست و دوم را از آن خود کردند.
در گروه دانشگاه ها و مراکزعلمی، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان رتبه اول را کسب کرد و روابط عمومی دانشگاه پیام نور شایسته تقدیر شد.
به منظور ارزیابی روابط عمومی‌های استان همدان هفت جلسه تخصصی برگزار شد و امروز با جمع بندی ارزیابی‌ها از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.
در این نشست دور جدید انتخابات مجمع شورای روابط عمومی همدان برگزار و اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.
به گزارش ایرنا با توجه به اهمیت اطلاع رسانی و نقش روابط عمومی در تحقق این مطالبه، سند اطلاع رسانی همدان سوم مهر امسال در نشست اعضای این شورا و با حضور مدیران اجرایی و مسئولان با اکثریت آرا تصویب شد.
اعضای شورای اطلاع رسانی همدان متشکل از اساتید دانشگاه، مدیران ستادی استانداری، مدیران کل، خبرگزاری ایرنا، خانه مطبوعات و مشاوران رسانه ای استاندار بررسی سند اطلاع رسانی را در دستور کار قرار دادند.
در این راستا چهار کمیته تخصصی شامل کمیته های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و زیربنایی در زیر مجموعه شورای اطلاع رسانی شکل گرفت و مسئولیت هر یک از کمیته ها متناسب با تخصص به مدیران کل واگذار شد.
سند اطلاع رسانی مشتمل بر 10 محور بوده که بیشتر شامل شرح وظایف دستگاه ها، توجه و تقویت حوزه روابط عمومی ها و وظایف مدیران در قبال رسانه ها است.
رویکرد شورای اطلاع رسانی از تدوین سند این است که فعالیت های حوزه اطلاع رسانی به صورت جامع، کامل، متمرکز و با برنامه باشد.
بر این اساس دبیرخانه این شورا در روابط عمومی استانداری شکل گرفت تا بر روند اجرای مصوبات نظارت دقیق داشته باشد.
برگزاری نشست های خبری، تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه ها، برگزاری نشست های فصلی توسط تمامی دستگاه ها، برگزاری تورهای رسانه ای به ویژه توسط دستگاه های اقتصادی، بازدید مدیران از دفاتر رسانه ها، حضور مدیران در صدا و سیما در این سند دیده شده است.
سند اطلاع رسانی شامل شرح وظایف کامل هر یک از دستگاه ها در امر اطلاع رسانی است تا با مبنا قرار دادن آن، بر اساس این برنامه حرکت کنند.
ایجاد تحرک در حوزه رسانه ای استان با توجه به افزایش انتظارات مردم و نیاز جامعه به اطلاع رسانی شفاف و بی کم و کاست را می توان از دیگر علل تدوین این سند دانست.
تقویت و افزایش هماهنگی بین مدیران اجرایی، روابط عمومی و رسانه ها به عنوان سه رکن اطلاع رسانی نیز در این سند پیش بینی شده تا شاهد فعالیت منسجم، متمرکز و قانونمند در این حوزه ها شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار