پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

15. اسفند 1397 - 8:14   |   کد مطلب: 26457
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از آموزش 2 هزار و يكصد نفر از والدین دانش‌آموزان دیرآموز در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ هادی سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: اکثر کودکانی که دچار تاخیر رشدی هستند حتما با معضل اختلال یادگیری مواجه خواهند شد.

وی گفت: بیشتر دانش‌آموزانی که دچار اختلال یادگیری هستند متاسفانه از طرف والدین خود مورد سرزنش قرار می‌گیرند و ممکن است از سوی همکلاسی‌های خود نیز طرد شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر تصریح کرد: این دانش‌آموزان به دلیل طرد شدن همواره نگران عدم پذیرش اجتماعی هستند که بخشی از این مشکلات به دلیل عدم آگاهی والدین است.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش ملایر در راستای رفع مشکل اقدام به  برگزاری دوره‌های آموزشی برای والدین دانش‌آموزان کرده است تصریح کرد: در 16 قطب شهر ملایر با چهار مدرس توانمند، آموزش به والدین دانش‌آموزان پایه های اول، دوم و سوم با هدف رفع این مشکلات برگزار شده است.

سلگی با بیان اینکه در مجموع بیش از 2 هزار و 100 نفر از والدین دانش‌آموزان این آموزش‌ها را دیده‌اند، در ادامه سخنانش از برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های آموزشی معلم ساخته در ملایر خبر داد و گفت: سرگروه‌های آموزشی با هدف تعمیم تجربیات بین آموزگاران، فراخوان دست سازه‌های آموزشی را برگزار کردند

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی فرصتی برای تبادل تجارب و آثار است چون وظیفه ما کیفیت‌بخشی است و تشکیل این نمایشگاه بستری مناسب برای این موارد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر افزود: در این نمایشگاه 260 اثر به تفکیک از پایه اول تا ششم نمایش داده شده که پس از داوری آثار برتر مشخص و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما