نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. اسفند 1397 - 8:13   |   کد مطلب: 26456
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از اجرای طرح «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» توسط هلال احمر ملایر از 28 اسفند ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حسن آبخو در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به آمادگی هلال احمر این شهرستان در ایام نوروز اظهار کرد: همه ساله طرح نوروزی هلال احمر با همکاری ادارات و دستگاه‌ها از اواخر اسفندماه شروع می‌شود و تا نیمه اول فروردین‌ماه سال بعد ادامه دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح نوروزی هلال احمر ملایر با عنوان طرح «ایمنی و سلامت مسافران نوروزی» افزود: این طرح از 28 اسفندماه سال شروع شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر گفت: این طرح امسال با حضور نیروهای هلال احمر و داوطلبان و مشارکت گروه‌های دانشجویی عضو هلال احمر در راستای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به مسافران نوروزی اجرا خواهد شد.

وی از استقرار دو چادر هلال احمر در میادین ورودی شهر ملایر خبر داد و افزود: این چادرها در میدان استقلال و میدان کوثر برپا می‌شود.

آبخو تصریح کرد: در طرح ایمنی و سلامت نوروزی، ایستگاه سلامت در میدان کوثر برپا می‌شود و فشار خون و قند خون مسافران کنترل خواهد شد ضمن اینکه توضیحات لازم به کسانی که دارای فشار خون بالا هستند ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در میدان استقلال هم با ایجاد فضای «دوستدار کودک» خدماتی از قبیل ایستگاه نقاشی، مسابقه کتابخوانی، آموزش و... به کودکان ارائه می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر یادآور شد: تیم سیار راهنمایی مسافران نوروزی نیز در پارک کوثر مستقر شده و خدمات ایمنی و سلامت به صورت سرپایی به مسافران ارائه خواهد شد.

وی گفت: چادرهای ثابت نیز با هدف خدمات امدادی و آموزشی در بوستان‌ها مستقر و آموزش‌های امدادی را به مسافران خواهند داشت.

آبخو توزیع بسته‌های فرهنگی، نقشه راهنما، بروشورهای امدادی و پاسخگویی به سوالات مسافران را از خدمات نیروهای امدادی هلال احمر به مسافران نوروزی در این طرح دانست.

وی به فعالیت در پایگاه پیروز در محور زنگنه ـ ملایر و محور ملایر ـ همدان و آورزمان در طرح نوروزی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این نیروها از 24 اسفندماه و تا 15 فروردین 98 خدمات خود را به مسافران نوروزی خواهند داشت.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار