نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1397 - 23:45   |   کد مطلب: 26449
نوروز امسال صورت می‌گيرد
اجرای طرح‌های نظارتی اصناف ملایر
رئیس اتاق اصناف ملایر از اجرای طرح‌های نوروزی اصناف ملایر در ايام نوروز خبر داد.

به گزارش ملایری ها؛ علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اجرای طرح‌های اصناف اظهار کرد: طرح نوروزی اصناف ملایر از اول اسفندماه سال جاری شروع شده و روزانه بازدیدهای صبح و بعد از ظهر از واحدهای مختلف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه روزانه سه اکیپ از واحدهای مختلف بازدید و نظارت دارند گفت: علاوه بر این از نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نیز برای انجام بازدیدها و تشدید نظارت‌ها استفاده می‌شود.

رئیس اتاق اصناف ملایر با بیان اینکه طی بازدیدهای صورت گرفته در روزهای گذشته تعدادی تخلف کشف شده گفت: بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

وی سایر تخلفات و شکایات مردمی را نیز تقلب، حراجی‌های غیر قانونی، کم‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم رعایت موازین بهداشتی و... دانست.

رحیمی با بیان اینکه طرح نوروزی اصناف تا آخر فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد تصریح کرد: علاوه بر این بازدیدهای مشترک نیز با سایر ادارات مربوطه در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت 32 اتحادیه در ملایر ابراز امیدواری کرد با توجه به ایام نوروز و مشکلات اقتصادی واحدهای صنفی همکاری لازم را در راستای ارائه خدمات مناسب و عرضه کالاهای مختلف به مردم داشته باشند.

رئیس اتاق اصناف ملایر اضافه کرد: مردم می‌‌توانند تخلفات واحدهای مختلف را به واحد اداره اصناف ملایر با تلفن 32221646 اطلاع دهند

دیدگاه شما