نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. اسفند 1397 - 23:37   |   کد مطلب: 26448
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر:
مراسم معنوی اعتکاف در 6 نقطه ملایر برگزار می‌شود

به گزارش ملایری ها؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به حلول ماه مبارک رجب از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف همزمان با ایام‌البیض در شهرستان ملایر خبر داد.

وی با اشاره به استقبال جوانان ملایری در سال‌های گذشته از این مراسم معنوی از پیش‌بینی حضور 500 نفر در این مراسم خبر داد و گفت: ثبت نام اعتکاف از دهم اسفندماه در ملایر شروع شده و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه محل اداره تبلیغات اسلامی شهر ملایر و مسجد جامع ملایر در روزهای برگزاری نماز جمعه و حوزه علمیه خواهران برای ثبت نام این مراسم معنوی است تصریح کرد: مبلغ در نظر گرفته شده برای حضور در این مراسم هنوز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه برای مراسم معنوی اعتکاف در حال حاضر 6 نقطه در سطح شهرستان در نظر گرفته شده گفت: در شهر ملایر مسجد جامع برای اعتکاف خواهران و مسجد مطهری برای اعتکاف برادران و در 4 روستای توجغاز، نمازگاه، جوکار و اسلام شهر آقگل مساجد اعتکاف پیش‌بینی شده است.

گروسی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در مراسم اعتکاف اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل جلسات اعتقادی، فرهنگی، اخلاق، قرآن، سخنرانی با موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی، حضور روحانیون و اساتید در جمع معتکفان، و برنامه‌ها و دعاهای مخصوص این مراسم و... خواهد بود.

وی اضافه کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال از 13 ماه رجب تا 15 همزمان با روزهای 29 اسفندماه سال جاری و اول و دوم فروردین ماه سال جدید همزمان با شروع سال نو برگزار می‌شود.

دیدگاه شما