نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1397 - 18:14   |   کد مطلب: 26446
مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری 200 گفتمان دینی در اين شهرستان طی سال جاری خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌‌الاسلام حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره تبلیغات اسلامی ملایر در طول سال به صورت مستمر برنامه‌های دینی و فرهنگی را برگزار می‌کند اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره برگزاری گفتمان‌های دینی است.

وی با بیان اینکه اینکه این گفتمان‌ها با هدف آگاهسازی و ترویج فرهنگ دینی و اعتقادی در بین مردم به ویژه جوانان برگزار می‌‌شود گفت: در طول سال جاری 200 گفتمان دینی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار شده است.

 مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر افزود: از این تعداد 120 مورد گفتمان در مدارس، 62 مورد در سطح مدارس و بقیه نیز در سطح دانشگاه‌ها بوده است.

وی موضوعات این گفتمان‌ها را شامل سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، دین و زندگی، آسیب‌های اجتماعی، 40 سالگی انقلاب و دستاوردها، سواد رسانه‌‌ای و... دانست و گفت: این گفتمان‌ها با حضور اساتید دانشگاه‌ها و کارشناسان دینی و مذهبی شهرستان برگزار شده است.

گروسی با اشاره به استقبال خوب از برگزاری این برنامه‌ها خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز 13 گفتمان دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها در اسفندماه در حال برگزاری است و تا پایان سال جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار