نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1397 - 18:12   |   کد مطلب: 26444
مدیر اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از کشف 400 کیلو گرم انواع مواد خام دامی در ماه گذشته در ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به عملکرد اداره دامپزشکی ملایر در حوزه‌های مختلف نظارتی اظهار کرد: در یک ماه گذشته در حوزه نظارت و بهداشت عمومی یک‌هزار و 477 مورد بازدید انجام شده است.

وی با بیان اینکه این بازدیدها از کشتارگاه‌ها، اماکن وابسته به دام و عرضه و تولید مواد خام دامی و لبنی و خودروهای حمل مواد خام دامی بوده است، تعداد نمونه‌برداری‌ از بازدیدها را 14  مورد دانست.

مدیر دامپزشکی شهرستان ملایر با بیان اینکه بر روی این نمونه‌ها 94 مورد آزمایش انجام شده است افزود: در یک ماه گذشته 400کیلوگرم مواد خام دامی فاسد و غیر قابل مصرف کشف و از چرخه مصرف خارج شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 14 واحد به تعزیرات حکومتی معرفی و یک قصابی نیز به دلیل تخلف پلمب شده است.

قلی‌زاده از اجرای طرح نظارتی اداره دامپزشکی ملایر در ایام نوروز خبر داد و گفت: این طرح با تشدید نظارت‌ها از 25 اسفندماه امسال شروع شده و تا 14 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

وی گفت: در طرح نظارتی نوروز اداره دامپزشکی ملایر چهار اکیپ اقدام به بازرسی و نظارت از واحدهای عرضه، رستوران‌ها و مراکز مختلف مرتبط دارند.

مدیر دامپزشکی شهرستان ملایر ضمن تقدیر از دستگاه‌های همراه با اداره دامپزشکی در راستای بازدیدهای مشترک و برخورد با متخلفان از همشهریان خواست در مصرف مواد خام دامی و لبنی دقت لازم را داشته باشند و مواد خام دامی و لبنی را از مراکز معتبر تهیه کند.

وی از همشهریان خواست هر نوع تخلف را به با تلفن‌های 15 12 دامپزشکی اطلاع داده تا در اسرع وقت با تخلفات برخورد شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار