نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1397 - 18:10   |   کد مطلب: 26443
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: «رضا صفرخانیان» داور و مربی بین المللی تکواندو این شهرستان برای داوری مسابقات بین المللی جام فجر دعوت شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این دعوت طی حکمی از سوی فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی انجام شد.
وی افزود: صفرخانیان نخستین داور درجه 2 بین المللی استان همدان و مربی بین المللی تکواندو شهرستان ملایر است که به این مسابقات دعوت شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر حضور این داور برجسته ملایری در مسابقات بین المللی را افتخاری برای این شهرستان دانست و بیان کرد: صفرخانیان یکی از ظرفیت های ورزشی ملایر در رشته تکواندو است که تاکنون موفقیت های بزرگی را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است.
رضایی داوری مسابقات بین المللی باشگاه های آسیا در سال 2016، مسابقات بین المللی جام فجر 2011 و مسابقات لیگ برتر و نقش جهان را از افتخارهای این داور ملایری برشمرد.
وی گفت: صفرخانیان همچنین در سال جاری از سوی فدراسیون تکواندو کشور به عنوان برترین داور مسابقات لیگ تکواندو کشور انتخاب و تجلیل شد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین به اخذ گواهینامه دوره مدرسی فوتبال فیفا توسط «مهرداد ذهبی» داور و مدرس ملایری طی حکمی از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان تنها نماینده استان همدان اشاره کرد.
رضایی اظهار داشت: 46 تن از مدرسان فوتبال کشور به مدت پنج روز از اواخر بهمن تا سوم اسفندماه امسال در هتل آکادمی ملی فوتبال آموزش های لازم را به صورت تئوری و عملی فرا گرفتند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار