نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. اسفند 1397 - 18:09   |   کد مطلب: 26442
رئیس اداره راه داری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر
پیش فروش بلیت های نوروزی در ملایر از ۱۲ اسفند ماه آغاز می‌شود
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی در ملایر از ۱۲ اسفند ماه شروع می‌ شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ جواد نگاهداری در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:پیش فروش بلیت‌های نوروزی از 12 اسفند ماه به صورت اینترنتی و حضوری در ملایر شروع و  قیمت بلیت‌ها بر اساس نرخ مصوب خواهد بود.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر افزود:  40 دستگاه اتوبوس نیز برای جابجایی مسافران در ترمینال ملایر ، تهران آماده خدمات رسانی به مسافران در ایام نوروز است .

 

وی با اشاره به تشدید نظارت ها در ایام نوروز اضافه کرد: شرکت‌های مسافربری موظف هستند تا نظارت لازم را بر اتوبوس‌‎ها  داشته و در صورت نقص فنی یک خودرو شرکت باید توانایی جایگزینی اتوبوس دیگری را داشته باشد

.

وی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار این اداره نیز از  12 اسفند ماه شروع و تا 20 فروریدن ماه سال آینده ادامه دارد  از آمادگی 80 نفر از نیروهای  اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر در طرح استقبال از بهار خبر داد  و افزود:  همه تجهیزات  لازم برای اسکان اضطراری مسافران در راهدارخانه‌ها مهیا شده و در صورت بروز برف و سرما نیز ذخیره سازی ماسه و نمک صورت گرفته است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای ملایر  لکه‌گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی، شست‌وشوی علائم و گاردریل‌ها، پاکسازی حاشیه جاده‌ ای محورها، نظارت و بازرسی از مجتمع‌های بین راهی و.. را از اقدمات این اداره برای طرح استقبال از بهار دانست.

 

نگاهداری نصب پلاکارد در راهدارخانه‌ها و ورودی اداره و نیز طرح گشت‌های سیار برای کمک به خودروهای در راه مانده ، نظارت بر مجتمع ‌های بین راهی و..  را نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده این اداره برای نوروز برشمرد.

 

وی  ابراز امیدواری کرد:  مسافران نوروزی با رعایت نکات ایمنی در هنگام تردد در محورهای جاده‌ ای سفری خوش و بدون خطر را در این ایام داشته باشند.

 

 

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار