نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. اسفند 1397 - 17:25   |   کد مطلب: 26437
مدیر بیمارستان امام حسین (ع) ملایراز کمبود پزشک متخصص در بخش رادیولوژی این بیمارستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرهانی مدیر بیمارستان امام حسین (ع) ملایر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان شامل ۱۱ بخش  بستری و ۱۶۵ تخت ،بزرگترین بیمارستان در جنوب استان همدان است که با برخی کمبود‌ها در بخش سونوگرافی و رادیولوژی مواجه شده است.

 

وی بابیان اینکه این بیمارتان روزانه به طور میانگین به بیش از ۱۰۰ نفر خدمات درمان سرپایی ارائه میکند عنوان کرد: امسال بیمارستان امام حسین (ع) ملایر ۱۱ پزشک در تخصص های مختلف جذب کرده، اما در تامین پزشک متخصص رادیولوژی با مشکل مواجه شده که این مشکل طی یک هفته‌ی آینده بر طرف خواهد شد.

 

همچنین فرماندار ملایر در بازدید سر زده از این بیمارستان با تاکید بر حل مشکل کمبود متخصص در این بیمارستان گفت: متاسفانه ما هم اکنون در وضعیت تحریم قرار داریم که این موضوع باعث شده برای تامین برخی تجهیزات برای برخی از عمل‌ها دچار مشکل شویم.

 

کمبودتجهیزات ارتوپدی به دلیل ارجاع بیماران و مصدومان تصادفات جاده ای از خارج شهرستان به این بیمارستان و عدم نوبت دهی به مراجعان برای درمان سرپایی در برخی تخصص ها از جمله رادیولوژی و سونوگرافی از مهمترین مشکلاتی است که مراجعه کنندگان بیمارستان مطرح کردند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار