نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. اسفند 1397 - 12:59   |   کد مطلب: 26433
مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد
برپایی 160 پایگاه جشن نیکوکاری در ملایر
مدیر کمیته امداد امام خمينی ملایر از برپایی 160 پایگاه جشن نیکوکاری در ملایر در سال جاری خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در شهرستان ملایر انجام می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در ملایر همزمان با هفته احسان و نیکوکاری گفت: شعار امسال جشن نیکوکاری با عنوان «عیدی برای همه با عزم ملی» از 15 اسفندماه شروع می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از برپایی 160 پایگاه جشن نیکوکاری در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در 15 اسفندماه در سطح مدارس، 16 اسفندماه در دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های سطح شهر در میادین و معابر و 17 اسفندماه نیز در پایگاه‌های نماز جمعه شهرستان برپا می‌شود.

وی از توزیع 30 هزار قلک جشن نیکوکاری در بین دانش‌آموزان مدارس ملایر خبر داد و گفت: همچنین 30 هزار پاکت جشن نیکوکاری نیز در مدارس بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

 کرمی‌مقدم از پیش‌بینی رشد 15 درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و تصریح کرد: بعد از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی، این کمک‌ها تفکیک و بین مددجویان و نیازمندان ملایر توزیع خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های خیران و نیکوکاران در طول سال در راستای کمک به نیازمندان زیر پوشش این نهاد خاطرنشان کرد: بیش از 6 هزار خانوار در ملایر از خدمات کمیته این نهاد بهره‌مند هستند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما