پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

28. بهمن 1397 - 20:06   |   کد مطلب: 26406
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن به دلیل استقلال کشور علیه ما موضع می‌گیرد گفت: دستگاه دیپلماسی باید در تصمیم گیری‌ها و خط مشی‌ خود عزت، مصلحت و حکمت مد نظر مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیانیه مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم تکلیف مردم و مسؤولان را برای تعیین مسیر حرکت مشخص کرده است اظهار کرد: این بیانیه مسیر تقویت بیشتر انقلاب را باز کرد و در واقع مانیفستی برای آغاز دهه پنجاه انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز دیپلماسی کشور ما فعال است افزود: البته نظام استکباری دنیا به ویژه آمریکا موانعی را ایجاد کرده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیپلماسی ما باید همواره در مسیر استقلال کشور طی شود تصریح کرد: دشمن به دلیل استقلال کشور علیه ما موضع می‌گیرد که باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی باید در تصمیم‌گیری‌ها و خط مشی‌ خود عزت، مصلحت و حکمت مد نظر مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

کاظمی گفت: باید گام‌های صحیح در این مسیر برداشت تا مشکلات کشور را کم کنیم و از فشارهایی که دشمن بر کشور وارد می‌کند بر مردم بکاهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار