نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. بهمن 1397 - 21:15   |   کد مطلب: 26400
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات را بیمه مشاغل مختلف به ویژه قالیبافان، خیاطان و کارگران ساختمانی دانست و گفت: در این زمینه بهبود کیفیت و کمیت این بیمه‌ها را از وزیر کار خواستار شدیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه مشکلات بیمه‌ای بسیاری از اقشار به ویژه اقشار کم‌درآمد یکی از مطالبات و نیازهای مطرح شده مردم شهرستان ملایر است اظهار کرد: در این زمینه یک نشست سه‌جانبه با  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان تامین اجتماعی داشتیم که موضوعات مختلف حوزه کارگری و بیمه‌ای ملایر بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این نشست موضوعات مختلفی در حوزه بیمه و مشکلات کارگردان مورد بحث و تبادل قرار گرفت افزود: از جمله موضوعاتی که در این جلسه بر آن تاکید شد توزیع متوازن هدفمند و کارشناسی شده تسهیلات اشتغالزایی بود.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس  با بیان افزایش بسته‌های حمایتی از اقشار کم‌درآمد و توجه مضاعف به مشکلات صنفی کارگران از دیگر مطالبات مطرح شده در این نشست بود تصریح کرد: کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی، لزوم اتخاذ راهکارهای عملیاتی و موثر برای افزایش پوشش بیمه‌ای بالاخص در حوزه درمان  نیز در این جلسه مطرح شد.

وی  پرداخت مطالبات بیمه‌ای مراکز درمانی، تشخیصی و پزشکان، افزایش خدمات تخصصی و فوق تخصصی درمانی و پزشکی را از دیگر خواسته‌های نماینده مردم ملایر در این نشست از وزیر و سرپرست تامین اجتماعی عنوان کرد.

کاظمی با بیان اینکه تسریع در پروژه پلی‌کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهرستان به عنوان یکی از نیازهای ضروری مردم  از جمله موارد و خواسته نماینده ملایر از مسئولان امر بود گفت: اختصاص تجهیزات برای مراکز بهداشتی و درمانی حوزه تامین اجتماعی یکی از مواردی بود که بر آن تاکید شد.

وی یکی از مشکلات را بیمه مشاغل مختلف به ویژه قالیبافان، خیاطان و کارگران ساختمانی دانست و گفت: در این زمینه بهبود کیفیت و کمیت این بیمه‌ها را از وزیر کار خواستار شدیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی توسعه امکانات درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مناطق روستایی را از جمله مهمترین موارد طرح شده از سوی نماینده مردم ملایر برشمرد و خاطرنشان کرد: در این نشست تصمیمات از سوی وزیر و سرپرست تامین اجتماعی گرفته شد و قرار شد پیگیری لازم برای رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار قرار گیرد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار