نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. بهمن 1397 - 21:14   |   کد مطلب: 26399
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مطالبات و نیازهای شهرداری‌های تابعه ملایر مطرح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌ الاسلام احد آزادیخواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به دیدار خود با رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار کرد: این دیدار با هدف پیگیری مشکل شهرداری‌های ملایر صورت گرفت.

 وی با بیان اینکه در این نشست که شهرداران ملایر، جوکار، ازندریان و اسلامشهر آقگل نیز حضور داشتند گفت: مشکلات و نیازهای شهرداری ملایر مطرح  شد که بیشترین نیازها در حوزه تجهیزات، ماشین‌آلات، قیر یارانه‌‌ای و حوزه خدمات شهری بود.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: بیشتر مشکلات شهرداری ملایر در حوزه مطالبات، بدهکاری‌ها و مشکلات حقوقی و قضایی بوده که مقرر شد جلسه دیگری برای حل مشکلات ملایر در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار شود.

وی گفت: مشکلات عدیده مالی در تامین حقوق و مزایا و حق سنوات بازنشستگان با برآورد 800 میلیون تومان برای تسویه تعهدات مالی شهرداری سامن، زیرسازی و آسفالت معابر شهر با توجه به قرار گرفتن در مسیر غرب به شرق و شمال به جنوب و همچنین مسیر تردد زائرین کربلا و عتبات عالیات از جمله مشکلات شهرداری سامن بود که پس از طرح مسائل و مشکلات مقرر شد کمک‌های لازم انجام شود.

آزادیخواه اضافه کرد: تامین حقوق و مزایا و حق سنوات بازنشستگان با برآورد مالی 11 میلیارد ریال و تامین 100 میلیون تومان برای تهیه عکس هوایی شهر جوکار از مطالبات شهرداری جوکار بود.

وی تخصیص یک دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله نیمه‌سنگین و اختصاص سهمیه قیر را از نیازهای شهرداری ازندریان دانست و افزود: تامین ادوات راهسازی از جمله لودر، غلطک و گریدر و تامین اعتبار برای تکمیل پروژه زیرگذر شهر زنگنه از نیازهای شهرداری زنگنه در این جلسه بود.

 نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرداری اسلامشهر آقگل نیز خاطرنشان کرد: تجهیز زیرساخت‌های مناسب سخت‌افزاری و تجهیزات شهرداری و اختصاص یک دستگاه لودر، استقرار پایگاه آتش‌نشانی، اختصاص سهمیه قیر از مشکلات این شهرداری بود که با توجه به این مطالبات و درخواست‌ها دستورات لازم برای اخذ کمک به این شهرداری‌ها صادر شد.

وی اضافه کرد: در این نشست از رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برای سفر به ملایر دعوت شد که در آینده این سفر محقق خواهد شد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار