نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. بهمن 1397 - 23:28   |   کد مطلب: 26393
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان خبر داد
برگزاری سلسله نشست‌های تببین «گام دوم» انقلاب در همدان
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان به برگزاری سلسله نشست‌های تببین گام دوم انقلاب در همدان اشاره و اظهار کرد: نخستین جلسه، چهارشنبه یکم اسفند ماه در دفتر نماینده ولی فقیه با حضور سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام ناصر نقوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: جامعه مومن و انقلابی ایران اسلامی در این مدت به شدت منتظر دسترسی به این پیام بودند.

وی افزود: حرف این پیام در تمام محافل دیده و شنیده می‌شد اما دسترسی به این پیام مهم وجود نداشت تا آن که روز گذشته این پیام سراسری و ابلاغ شد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که در بیانیه اخیر، مدیریت آگاهانه رهبر معظم انقلاب همانند گذشته موج می‌زند،  گفت: رهبری با علم و بصیرت خود آن چنان به زیبایی موضوعات مختلف را بیان کرده‌اند که عمل به این فرامین قطعا راه‌گشای همگان خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت این پیام دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان درصدد است تا با تبیین این پیام مهم، اهمیت آن را برای همگان به نمایش بگذارد و بی‌تفاوت از کنار آن عبور نکند.

عضو هیأت رییسه مؤسسه سراج  با بیان اینکه همه آحاد ملت موظف به اجرای این پیام هستند، ادامه داد: باید خود را موظف به اجرای این بیانیه مهم بدانیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری جایگاه خودش را به درستی پیدا کند.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اولین جلسه از سلسله نشست‌های تببین گام دوم انقلاب در اولین هفته پس از انتشار آن چهارشنبه یکم اسفند ماه در دفتر نماینده ولی فقیه در همدان توسط سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار خواهد شد.

نقوی ضمن دعوت از همه خواص فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مدیران استان برای حضور در این جلسه خاطرنشان کرد: در این جلسه ولایت‌محور و ولایت‌مدار که محتوای آن تبیین سیاست‌های رهبر خواهد بود پذیرای خواص استان دارالمومنین همدان خواهیم بود.

وی در پایان تصریح کرد: سردار حاجی‌زاده از عناصر مهم فرهنگی و اجرایی کشور است و قدرت اثرگذاری زیادی دارند بنابراین  امید داریم با دعوت از ایشان بتوانیم در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری اولین و کوچک‌ترین قدم را برداریم.

منبع: نافع

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار