نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. بهمن 1397 - 20:02   |   کد مطلب: 26390
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بااشاره به نزدیکی همدان به تهران گفت: استان همدان مقصد گردشگری مناسبی برای سفرهای آخر هفته پایتخت نشینان است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی گردشگری عنوان کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری یک ظرفیت بی نظر برای معرفی زیرساخت‌های حوزه صنایع دستی و گردشگری کشور است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان همدان نیز از این قاعده مستثنا نیست، گفت: امروزه ظرفیت‌های گردشگری بسیاری در استان همدان وجود دارد که سبب شده همدان در بین مقاصد سفرهای آخر هفته شمار زیادی از مردم باشد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط راه و نزدیکی همدان به مرکز و پتانسیل های گردشگری در استان همدان؛ تک تک شهرهای استان همدان بهترین زمینه برای سفر یک روزه و دو روزه داخلی هموطنان است.

حجت الاسلام آزادیخواه به ظرفیت های شهرستان ملایر نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان ملایر ۲ برند ویژه دارد چراکه به عنوان شهر ملی منبت شناخته شده و از طرف فائو نیز به عنوان شهر جهانی انگور انتخاب شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر منبت کاران از ظرفیت نمایشگاه های بین المللی استفاده کنند و در حوزه صنایع دستی منبت های خود را در این مراکز عرضه کنند بهتر می‌توانند به معرفی شهرستان ملایر بپردازند و به تنوع جذب گردشگر کمک خواهند کرد.

منبع:مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار