نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. بهمن 1397 - 19:04   |   کد مطلب: 26383
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: 64 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق و 184 دستگاه کارتن خالی موبایل با متعلقات به ارزش چهار میلیارد ریال در این استان کشف شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: خبری مبنی بر برنامه ریزی قاچاقچیان برای انتقال یک محموله تلفن همراه به اصفهان با استفاده از یکدستگاه اتوبوس کسب شد.
وی افزود: با تشدید اقدامات کنترلی در جاده های اصلی و فرعی استان، این اتوبوس شناسایی و توقیف و در بررسی ها مشخص شد دارای جاسازی بسیار حرفه ای حمل کالای قاچاق است.
فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: ماموران در بازرسی از جاساز قسمت عقب و کف این اتوبوس، 64 دستگاه انواع گوشی موبایل به همراه 184 کارتن لوازم جانبی موبایل کشف شد.
سردار کامرانی صالح با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده چهار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص علاوه بر راننده مالک گوشی ها نیز دستگیر شد.

**کشف تلویزیون در کبودراهنگ
فرمانده انتظامی استان همدان در خبر دیگری از کشف 15 دستگاه تلویزیون قاچاق در شهرستان کبودراهنگ خبر داد و گفت: ماموران این شهرستان با اجرای طرح ایست و بازرسی یک دستگاه خودرو وانت که از استان های غربی به سمت مرکز کشور در حال تردد بود را متوقف کردند.
سردار کامرانی صالح افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 15 دستگاه تلویزیون خارجی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 ریال کشف کردند و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

** کشف کالای قاچاق در نهاوند
فرمانده انتظامی نهاوند گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام کنترل جاده های ارتباطی، یک دستگاه خودرو نیسان حامل هشت حلقه لاستیک خودروی سنگین به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال را توقیف کردند.
سرهنگ شا احمد ساکی افزود: در عملیات دوم نیز در بازرسی از یک مغازه، 61 قلم مواد غذایی قاچاق شامل روغن، زیتون، نوشابه، کمپوت و دیگر اقلام به ارزش تقریبی 20میلیون ریال کشف شد.
وی اضافه کرد: ماموران بخش انتظامی خزل شهرستان نهاوند نیز در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو، چهار دستگاه کولرگازی قاچاق کشف کردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار