نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. بهمن 1397 - 19:00   |   کد مطلب: 26380
دبیر موسسه شهید ابراهیم هادی در ملایر گفت: یادواره شهید ابراهیم هادی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود و از مادران 10 شهید جاوید الاثر تجلیل به عمل خواهد آمد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عصمت موحدی‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یادواره شهید ابراهیم هادی در روز چهارشنبه 24 بهمن ماه در ملایر برگزار می‌شود اظهار کرد: این مراسم ساعت 10 صبح در دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این یادواره به همت موسسه شهید ابراهیم هادی برگزار می‌شود افزود: امسال دومین یادواره شهید ابراهیم هادی در ملایر برگزار خواهد شد.

دبیر موسسه شهید ابراهیم هادی در ملایر با بیان اینکه برگزاری یادواره شهید ابراهیم هادی کار مردمی بوده و پویش مردمی است بیان کرد: در این مراسم غرفه کتاب و غرفه حجاب برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای تئاتر یکی از برنامه‌های یادواره شهید ابراهیم هادی است ادامه داد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا قربانی از حوزه علمیه کرمان و مداح کربلایی مجتبی فیاضی است.

موحدی‌نیا با اشاره به اینکه در یادواره شهید ابراهیم هادی در ملایر از مادران 10 شهید جاویدالاثر تجلیل خواهد شد افزود: 40 جلد کتاب «سلام بر ابراهیم» جلد یک و 2 تهیه شده تا به صورت وقف در گردش در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهید ابراهیم هادی اقدامات برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس داشته است تصریح کرد: شهید ابراهیم هادی در یکم اردیبهشت ماه سال 36 دیده به جهان گشود و پس از 27 سال زندگی پرفراز و نشیب، در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار