نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. بهمن 1397 - 17:12   |   کد مطلب: 26377
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا:
دشمن توهم شکست ایران را به گور می برد
معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مردم ایران با حضور پرشور در این راهپیمایی این پیام را رساندند که امثال ترامپ باید توهم شکست ایران را به گور ببرند.

به گزارش ملایری‌ها؛ رسول سردار سنایی راد در تجمع مردم ملایر در راهپیمایی 22 بهمن با تقدیر از حضور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با پیروزی بر رژیم ستمشاهی پهلوی بیگانگان را از کشور بیرون کرد.

وی گفت: با پیروزی انقلاب، ایران اسلامی  ثابت کرد که این انقلاب نه  تنها به بیگانگان باج نمی‌دهد بلکه روشنایی راه برای دیگران است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا بیداری اسلامی در منطقه و  کشورهایی چون لبنان را ثمره پیام انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز در منطقه غرب آسیا هیچ تصمیمی بدون اظهار نظر سیدحسن نصرالله گرفته نمی‌شود و این همان عزتی است که بیگانگان از آن بیم داشتند.

وی به نقشه‌های شوم دشمنان برای جلوگیری از 40 سالگی انقلاب اشاره و تصریح کرد: دشمنان تئوری تابستان داغ را علیه ایران اسلامی به راه انداختند اما مردم داغ این تابستان را بر دل ترامپ گذاشتند.

سردار سنایی‌راد گفت: حضور پر شور مردم سبب نقره داغ شدن ترامپ و همه کسانی است که دنبال از بین بردن ایران بودند.

وی تاکید کرد: دشمنان کشور می‌خواهند که در کنار عربستان و با پول نفت آنها به ایران ضربه بزنند اما ایرانیان این اجازه را نخواهند داد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: اروپایی‌ها هم منافقانه دنبال طرحی برای سرگرم کردن ما هستند تا همان اهداف شوم را پیگیری کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی به برکت مبارزات جهادی مبارزان مسلمان به پیروزی رسید و مسیرشان تنها استقامت بود.

سنایی‌راد با اشاره به خاطراتی از خانم مرضیه دباغ مبارز همدانی دوران ستمشاه، بیان کرد: آیه استقامت سرلوحه کار این مبارز شجاع بود.

وی ادامه داد: دشمنان برای ما نقشه دارند و به دنبال از بین بردن بحث موشکی، صنایع هسته‌ای ما هستند.

وی تاکید کرد:  مردم ایران با حضور پرشور در این راهپیمایی این پیام را رساندند که امثال ترامپ باید توهم شکست ایران را به گور ببرند.

سنایی‌راد گفت: این مردم از جنس همان انقلابیونی هستند که با استقامت و صبوری انقلاب را پیروز کرده و صبورانه در پی ولایت هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار