نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

21. بهمن 1397 - 17:03   |   کد مطلب: 26374
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
دشمن با بزرگنمایی مشکلات به دنبال زیر سؤال بردن انقلاب است
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دشمنان با بزرگ‌نمایی نقاط ضعف کوچک به دنبال زیر سؤال بردن انقلاب هستند و هیچ‌گاه دستاوردهای انقلاب را بیان نمی‌کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ملایر و آیت‌الله میرشاهولد در سینما فرهنگیان این شهر  با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در حالی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که روز ملایر به نام یک روحانی مبارز انقلابی مزین شده است.

وی با اشاره به مبارزات انقلابی آیت‌الله میرشاهولد بیان کرد: با توجه به آیات قرآن کریم می‌توانیم آیت‌الله میرشاهولد را فرزند واقعی امام بنامیم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی شجاعت و دفاع از اسلام را سیره ائمه(ع) و امام خمینی و رهبری دانست و افزود: اینکه یک روحانی با شجاعت در مقابل نیروهای ستم‌شاهی بایستد و سخنرانی کند و از اسلحه های آنان نترسد نشان از اعتقادی راسخ دارد.

وی سؤال "انقلاب برای ما چه کرده است؟" را یک سؤال اساسی دانست و تصریح کرد: برخی این سؤال را بیان می‌کنند اما متأسفانه نه سؤال به خوبی مفهوم می‌شود و نه جواب خوبی به آن داده می‌شود.

حاجی بابایی افزود: قبل از پاسخ به این سؤال باید این را بدانیم که پیامبر اکرم(ص) بزرگ‌ترین انقلاب تاریخ را انجام داد و ثمرات آن به خوبی برای همه مشخص است.

وی گفت: انقلاب ایران به دنبال این است که انقلاب پیامبر را جهانی کند و دنیا را از جهل نجات دهد.

نماینده مردم همدان در مجلس تعداد زیاد شهیدان در کشور را در راستای همین هدف دانست و افزود: شهید یعنی کسی که به امر خدا به جبهه می‌رود و در این راه جان خود را فدا می‌کند و همه شهدای ما این نیت را داشتند.

وی ادامه داد: هدف ما از انقلاب این بوده که چهره عاشورا را به دنیا نشان دهیم و تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی را برای جهانیان نمایان کنیم.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: رو کردن دست ابرقدرت‌ها در دنیا، نجات کشورهایی چون سوریه، عراق، یمن و لبنان از دست استکبار و بزرگداشت اربعین با جمعیت میلیونی پس از 1400 سال از دلایل موفقیت انقلاب است.

وی با بیان اینکه ما در این انقلاب موفق به تربیت جوانی همچون شهید حججی شدیم، افزود: به جرأت می‌توان گفت اگر این افراد در روز عاشورا حضور داشتند حتی یکی از یاران امام حسین(ع) بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: در این سال‌ها مردم انواع فشارها، مشکلات، سوء مدیریت‌ها و ندانم‌کاری‌ها را تحمل کرده‌اند و این به برکت انقلاب و امنیت آن است.

وی گفت: مسئولان سرای مختلف قوا باید بدانند اگر مردم این مسائل را تحمل می‌کنند به خاطر آنان نیست بلکه به دلیل اعتقاد مردم به عاشورا، نظام و رهبری است.

حاجی بابایی قرار گرفتن در بین رتبه‌های برتر دنیا در زمینه‌های مختلف را از دستاوردهای انقلاب عنوان و اضافه کرد: ما امروز رتبه‌های برتر در صنعت موشکی، نانو، تولید علم، سلول‌های بنیادی و فناوری را داریم.

وی تاکید کرد: اسلام با اشرافی‌گری، رابطه با آمریکا، کوتاه آمدن در مقابل دشمنان و ابرقدرت‌ها مخالف است و در هر قسمتی که ما به اسلام توجه کردیم موفق بودیم.

نماینده مردم همدان در مجلس یادآور شد: دشمنان با بزرگنمایی نقاط ضعف کوچک انقلاب به دنبال زیر سؤال بردن کل انقلاب هستند و هیچ‌گاه دستاوردهای انقلاب را بیان نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در این سال‌ها در بیان دستاوردها ناموفق بوده‌ایم و نتوانسته‌ایم قله‌های عظمت ایران را به تصویر بکشیم.

حاجی‌بابایی مشکلات موجود در کشور را مربوط مسئولان اجرایی دانست و بیان کرد: نباید این مشکلات را به نظام و رهبری مربوط دانست.

وی با اشاره به فعالیت 252 شبکه فارسی‌زبان ضد انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: موضع‌گیری امروز بسیار سخت‌تر از دوران جنگ تحمیلی و ابتدای انقلاب است.

نمانیده مردم همدان در مجلس گفت: موضع‌گیری امروز بصیرت می‌خواهد و در صدر اسلام بودند کسانی که در جنگ‌ها همراه اسلام بودند و لقب‌های زیادی گرفتند اما در جمل شکست خوردند.
وی خاطرنشان کرد: اگر کسی هشت سال در کنار شهدا بود اما امروز یک قدم از راه آنان خارج شد از آنان جدا شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار