نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1397 - 17:37   |   کد مطلب: 26372
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان خبر داد
تجهیز بیمارستان غرضی ملایر به 5 اتاق « ال دی آر»
مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از تجهیز تامین اجتماعی غرضی ملایر به پنج اتاق « ال دی آر» خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علیرضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف سازمان تأمین اجتماعی ایران به عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر خاورمیانه، ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان است اظهار کرد: این سازمان به عنوان یک واحد اقتصادی و اجتماعی وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت سازمان تامین اجتماعی در استان‌ها به دو قسمت بیمه‌ای و درمان تقسیم می‌شود گفت: در حوزه درمان بیمارستان‌های ملکی، درمانگاه‌های عمومی و تخصصی و دی کلینیک‌های تامین اجتماعی در کشور فعال هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اقدامات درمانی سازمان در دو بخش درمان مستقیم و درمان غیر مستقیم که در درمان مستقیم بیمه شده مستقیماً به واحدهای درمانی مراجعه کرده و از خدمات رایگان درمانی برخوردار می‌شود افزود: در درمان غیرمستقیم بیمه شده به بیرون از مراکز ملکی و به مراکز طرف قرارداد مراجعه و خدمت دریافت می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت دو بیمارستان آتیه و غرضی ملایر زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی در استان خاطرنشان کرد: پلی‌کلینیک شهید شهبازی و درمانگاه شهید سپهری در همدان و درمانگاه نهاوند، اسدآباد، تویسرکان و رزن از جمله مراکز ملکی سازمان هستند که خدماتی را به مردم ارائه می‌دهند.

صفری با بیان اینکه تعداد تخت‌های فعال استان بیش از 300 تخت است افزود: استان همدان از لحاظ تخت فعال به نسبت جمعیت وضعیت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی چند سال اخیر در جذب پزشک متخصص و عمومی، داروساز و داندانپزشک شرایط بهتری فراهم شده است گفت: درمانگاه اسدآباد سال گذشته تنها دارای یک پزشک عمومی بود که امسال برای این درمانگاه سه پزشک عمومی و یک دندان‌پزشک جذب شده است.

 کسب رتبه نخست تعداد زایمان‌های طبیعی توسط بیمارستان آتیه همدان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با اشاره به اینکه در آینده نزدیک یک پزشک داروساز برای درمانگاه جذب خواهیم کرد افزود: بیمارستان آتیه همدان از لحاظ شرایط هتلینگ و از نظر تخصص‌ها، تجهیزات و امکانات شرایط بسیار خوبی دارد.

وی تاکید کرد: تجهیزات به کار گرفته شده در مراکز درمانی تامین اجتماعی جزو بهترین‌هاست و اگر بتوانیم بهره‌وری را بالا و خدمات مطلوب‌تری به بیماران ارائه دهیم، به اهداف نزدیک خواهیم شد.

صفری با اشاره به کسب رتبه نخست تعداد زایمان‌های طبیعی در بین بیمارستان‌های استان توسط بیمارستان آتیه همدان گفت: مراجعه مادران به زایشگاه بیمارستان تامین اجتماعی همدان به دلیل اضافه شدن پزشکان و بازسازی فضای بیمارستانی افزایش یافته و استقبال مردم برای دریافت خدمات از این بیمارستان بیشتر است.

وی با تاکید به اینکه در این راستا سعی ما بر ارائه خدمات باکیفیت بوده است تصریح کرد: ارائه امکانات بهتر، برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام زایمان‌های طبیعی بی‌درد و... برای بانوان از جمله اقدامات بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با ابراز خرسندی از کسب رتبه عالی دفاتر پرستاری دو بیمارستان تامین اجتماعی همدان در کشور گفت: امسال دفتر پرستاری بیمارستان آتیه همدان در بین دفتر پرستاری بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور برای دومین سال پیاپی رتبه عالی را کسب کرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان غرضی ملایر برای نخستین بار در جمع بیمارستان‌های رتبه عالی قرار گرفت افزود: امسال چهار بیمارستان در کشور توانستند رتبه عالی را بدست آورند که بیمارستان آتیه مقام اول و غرضی ملایر مقام چهارم را در بین 70 بیمارستان سازمان به دست آوردند.

وی از راه‌اندازی اتاق‌های زایمان «ال دی آر» در آینده نزدیک در بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و گفت: این بیمارستان به پنج اتاق « ال دی آر» مجهز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار