نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. بهمن 1397 - 17:25   |   کد مطلب: 26368
امام جمعه ملایر گفت: ما بار دیگر جشن پیروزی استقلال و عزتمان را برگزار کرده و اتحادمان را به رخ دشمنان می‌کشیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری با اشاره به  مشکلات پیش آمده پس از رحلت پیغمبر(ص) اظهار داشت: مرتجعین پس از 23 سال از انقلاب پیامبر اکرم، مسیر انقلاب را تغییر دادند که حضرت زهرا نیز از آن ابراز نگرانی کردند.

وی دو عامل درونی و بیرونی را مهم‌ترین دلایل این تغییر عنوان و ابراز کرد: در بخش درونی اولین عامل دنیاپرستی است و همین مسیر اسلام را از غدیر خم به سقیفه رساند.

امام جمعه ملایر عوامل نفوذی دشمنان را عامل ضربه زدن به اسلام و ارتجاع در بخش برونی عنوان و اضافه کرد: آنها با نفوذ در بین مسلمان باعث ایجاد ارتجاع در یک حرکت دینی شدند که حتی  قرآن نیز درباره آن هشدار داده است.

وی گفت: امروز باید از آن تاریخ درس بگیریم و به آیات قرآن در این زمینه توجه داشته باشیم.

امام جمعه ملایر با اشاره به آیاتی از سوره توبه افزود: در قرآن تاکید شده که دشمن را خوب بشناسید و بیگانگان را محرم رازتان قرار ندهید چرا که آنها دوست دارند شما به مشکل برخورد کنید.

برقراری تاکید کرد: اگر ما دشمن را آن گونه که این آیات معرفی می‌کند می‌شناختمیم  هرگز  قول جان کری را تضمین نمی‌دانستیم  و به راحتی به دشمن اعتماد نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: جای آیات قرآن در مجالس ختم نیست و مسئولان باید یک بار هم که شده آیات سیاسی قرآن را مرور کنند.

امام جمعه ملایربا تبریک فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب بیان کرد: در پرتو انقلاب اسلامی، امام(ره) نشدن‌ها را به شدن‌ها تبدیل کرد و این نشان می‌دهد اگر ما با خدا باشیم مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: در سنت الهی هیچ تغییری وجود ندارد و اگر مثل سال 57 با خدا باشیم تحریم اقتصادی می‌شکند.

برقراری با بیان اینکه مسؤولان اقتصادی منتظر این بخشنامه‌ها و قراردادهای خارجی مثل برجام، اف. ای. تی. اف نباشند و همانگونه که رهبری تاکید کردند باید با اقتصاد مقاومتی مشکلات را حل کرد، گفت:‌ ما باید پرچمدار اقتدار انقلاب در منطقه و فرا‌منطقه‌ای باشیم و از آن حفاظت و حراست کنیم.

وی ادامه داد: بعضی مسئولان به دشمن گرا داده و  می‌گویند تمام مشکلات ما از تحریم آمریکا است و آنان به دشمنان بیان می‌کند که شما در کارتان موفق بوده‌اید و این جای تعجب دارد و اینگونه اظهارنظرها را نباید بیان کرد.

امام جمعه ملایر به عفو 50 هزار نفری محکومان توسط رهبری اشاره و عنوان کرد:  این سند ماندگاری از رأفت انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به سخنان سیدحسن نصرالله اشاره و اضافه کرد: ما جشن پیروزی انقلاب را در منطقه شاهد هستیم و آزادی‌خواهان عالم برای ما جشن می‌گیرند.

برقراری حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را دشمن‌شکن عنوان کرد و گفت: امسال یک جشن ملی برگزار کرده و با حضور میلیونی مردم، آمریکا عصبانی‌تر از همیشه خواهد شد.

وی افزود: مردم ایران اسلانی نان مقاومت خود را خورده و جشن 40 سال مقاومت را با شکوه برگزار می‌کنند.

امام جمعه ملایر به نقشه‌های دشمنان برای انقلاب اشاره و بیان کرد: دشمن برای عدم حضور مردم برنامه‌ریزی کرده و حضور میلیونی مردم دشمن را ناامید خواهد کرد و بار دیگر شاهد حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ما بار دیگر جشن پیروزی استقلال و عزتمان را برگزار کرده و اتحادمان را به رخ دشمنان می‌کشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار