نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. بهمن 1397 - 18:20   |   کد مطلب: 26366
علی اسکات ویتکوویچ گفت: انقلاب اسلامی و آموزه‌های آن فقط مختص ایران نیست و برای تمام دنیا کاربردی دارد.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی اسکات ویتکوویچ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، انقلاب اسلامی ایران را در دنیا بی‌نظیر دانست و اظهار داشت: با توجه به انقلاب‌های مختلف در سراسر دنیا آنچه که لایق است آن را انقلابی کامل بنامیم فقط  انقلاب اسلامی ایران است.

وی اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی ایران را نشانه کامل بودن آن دانست و بیان کرد: این فقط انقلاب اسلامی بوده که توانسته بماند و برقرار باشد و با آرمان‌های مهمش به راه  خود ادامه دهد و در آینده نیز موفق‌تر خواهد بود.

این شیعه آمریکایی آموزه‌های انقلاب اسلامی ایران را جهانی دانست و گفت: انقلاب اسلامی و آموزه‌های آن فقط مختص ایران نیست و برای تمام دنیا کاربرد دارد و اگر  مردم دنیا به خوبی از آن الگو بگیرند در انقلاب‌های کشورهای خود موفق خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قدرت آمریکا در حال افول است، تصریح کرد: ایالات‌متحده  آمریکا همین الآن هم در حال افول  است و پروسه آن  آغاز شده است.

ویتکوویچ ادامه داد: به اعتقاد من مدت زیادی طول نخواهد کشید که فروپاشی آمریکا را ببینیم  و این در حالی است که اکنون فروپاشی اقتصادی ایالت متحده شروع شده است.

 وی با اشاره به وضعیت بد اقتصادی و کسری بودجه در آمریکا گفت: اقتصاد آمریکا را باید تمام ‌شده فرض کنیم.

این تحلیلگر آمریکایی به فروپاشی اتحادیه شوری و مقایسه آن با آمریکا اشاره و تصریح کرد: فروپاشی اقتصادی یک کشور قدرتمند مسئله کمی نیست و نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

وی افزود: اتحادیه شوری ابتدا دچار فروپاشی اقتصادی بزرگ شده و پس از آن فروپاشی اجتماعی در این کشور رخ داد.

ویتکوویچ  خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آمریکا و کسری بودجه، فروپاشی آن دور از  ذهن نبوده و به زودی شاهد آن خواهیم بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار