نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. بهمن 1397 - 18:13   |   کد مطلب: 26364
حماسه حضور مردم دارالمجاهدین همدان در 22 بهمن 97 رقم خواهد خورد و این حضور بر تارک تاریخ کهن شهر ثبت خواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تحریم یا تهدید، ناکارآمدی یا ضعف‌های مدیریتی، مشکلات معیشتی و ساختاری تفاوت نمی‌کند‌.
 مردم شریف و همیشه در صحنه دارالمجاهدین و دارالمؤمنین همدان برای برپایی حماسه حضور در ۲۲ بهمن تماشایی سال ۹۷ آماده می‌شوند. گزارش‌های میدانی خبرنگاران نافع از سطح شهر همدان، شهرستان‌ها و شهرهای 2۹ گانه و  50 روستاهای بزرگ حاکی از آمادگی کامل برای رقم زدن حماسه‌ای دیگر است.

بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه سازمان هواشناسی استان به احتمال زیاد روز دوشنبه با هوای سرد و توأم با بارش برف و باران مواجه خواهیم بود ولی هیچ چیز نمی‌تواند مانع اراده الهی این مردم برای حضور در مراسم جشن بزرگ چهلمین سال انقلاب شود و قطعاً تصاویر زیبای چترهای رنگی در چهلمین سال انقلاب به زیبایی‌های حضور خواهد افزود.
بر اساس اعلام صدا و سیمای استان همدان چهار مسابقه عکس با همیاری انجمن عکاسی بسیج هنرمندان، فیلم، کاریکاتور و آدمک ترامپ و دابسمش در قالب پویش‌های مردمی برای انعکاس حضور گسترده مردم اجرا خواهد شد و هم استانی‌های عزیز می‌توانند تصاویر و فیلم‌های خود را به آدرس @bahmanetanashaee_hamedan ارسال کنند  تا علاوه بر شرکت در مسابقه امکان پوشش حضور گسترده مردم فراهم شود.

همچنین اجرای زنده خواننده‌های انقلابی و رزم‌نوازان ارتش و سپاه در کنار حضور هنرمندان استان در جشن ملی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌ها خواهد بود .

مراسم راهپیمایی در سراسر استان همدان با شعار محوری «افتخار به گذشته، امید به آینده» از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار