نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1397 - 23:32   |   کد مطلب: 26362
سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان
محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است
سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی یکی از اصلی‌ترین دستاوردهای و اهداف امام راحل در انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابوالقاسم الماسی عصر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه آتش‌نشانی روستای انوج ملایر با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی یکی از اصلی‌ترین دستاوردها و اهداف امام راحل در انقلاب اسلامی ایران بود.

وی تاکید کرد: امروز این هدف در ایران تحقق پیدا کرده و در دورترین روستاهای ایران نیز خدمات نظام در حال اجرا است.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: در گذشته مردم روستاها برای مقداری نفت و رفت‌وآمد به شهرها مشکلات زیادی داشتند اما امروز خدماتی در روستاها انجام‌شده که در ذهن‌ها نمی‌گنجد.

وی افزود: امروز ساخت و سازها در روستاها پیشرفت چشمگیری داشته و خدمات نظام و آرمان عدالت و محرومیت‌زدایی به خوبی اجرا شده است.

الماسی گفت: ما هیچ‌گاه فکر نمی‌کردیم در یک روستا ساختمان آتش‌نشانی و یا امکانات ورزشی داشته باشیم اما به برکت انقلاب اسلامی امروز اقدامات زیادی در روستاها انجام شده است.

وی ادامه داد: وضعیت بهداشت و درمان مناسب، افزایش سطح تحصیلات، جاده‌ها و امکانات رفاهی تنها گوشه‌ای از خدمات نظام در روستاها بوده و دستاورده‌ای نظام امروز زندگی مردم را تغییر داده است.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان به مشکلات ایران اسلامی از شروع به کار دولت موقت اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم تمام مشکلاتی که دشمنان از روزهای آغازین انقلاب برای ما ایجاد کرده‌اند امروز انقلاب اسلامی سربلند است.

وی کاهش فاصله بین مردم و مسئولان را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب عنوان کرد و گفت: مسئولان ما از جنس خود مردم بوده و با مردم ارتباطی تنگاتنگ دارند.

الماسی انسجام و وحدت مردم و مسئولان را لازمه انقلاب دانست و بیان کرد: تربیت افراد تأثیرگذار و خادم مردم یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب امروز در بهسازی در بسیاری از روستاها انجام شده  و خدمات نظام در کوچک‌ترین روستاها نیز مشهود است.

انتهای پیام/گ/

دیدگاه شما

آخرین اخبار