نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. بهمن 1397 - 23:31   |   کد مطلب: 26361
تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سهند ملایر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر با حضور معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛  کیوان گردان به افتتاح 6 پروژه در ایام‌الله دهه فجر در شهرک‌های صنعتی ملایر اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افتتاح تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سهند ملایر را از پروژه‌های مهم دانست و بیان کرد: با توجه به دغدغه‌های محیط زیستی و آلایندگی شرکت‌ها و واحدهای تولیدی در این شهرک اجرای این پروژه جزء اصلی‌ترین برنامه‌ها بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان گفت: پروژه تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سهند ملایر با اعتبار 40 هزار میلیون ریال و از اعتبارات ملی، استانی و داخلی اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه سال 1394 آغاز شده و  برای 5 نفر اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

گردان افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی شماره یک ملایر، زیرسازی و آسفالت معابر در شهرک صنعتی دو ملایر، آسفالت معابر در شهرک‌های صنعتی سامن و سهند و زیرسازی در شهرک صنعتی یک ملایر را دیگر پروژه‌های افتتاح ‌شده در ایام دهه فجر در شهرستان ملایر عنوان کرد.

وی هزینه احداث ساختمان آتش‌نشانی شهرک صنعتی شماره یک ملایر را 350 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای آسفالت معابر در شهرک‌های صنعتی سامن و سهند ملایر نیز 350 تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان خاطرنشان کرد: در راستای تردد راحت در شهرک‌های صنعتی، زیرسازی معابر در شهرک صنعتی یک ملایر با اعتبار 200 میلیون تومان انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار