نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. بهمن 1397 - 23:24   |   کد مطلب: 26353
همزمان با هفتمین روز از دهه فجر 10 پروژه در هرستان ملایر با اعتباری بالغ بر 213 هزار میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ فرماندار ملایر در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش‌ترین خدمات به روستاهای ارائه شده است.
باب الله فتحی به افتتاح دو مدرسه طرح برکت اشاره کرد و افزود: این دو مدرسه در روستای آورزمان و شهر اسلامشهر آق گل و با اعتبار هزار و هفتصد میلیون تومان به بهره‌برداری رسیدند.
وی به افتتاح و بهره‌برداری آسفالت و بهسازی روستای زمان آباد اشاره کرد و گفت: این پروژه شامل یک کیلومتر آسفالت و فاز نخست طرح هادی ای روستا می‌شود.
فرماندار ملایر افزود: برای این پروژه 9 هزار مترمربع آسفالت‌ریزی انجام‌شده و بیش از 350 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی افتتاح زمین چمن مصنوعی جوکار را یکی دیگر از پروژه‌های این روز عنوان کرد و گفت: این پروژه توسط آموزش و پرورش جوکار و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان انجام شده است.
فتحی افتتاح سالن غذاخوری دبیرستان خیام جوکار را یکی دیر از پروژه‌های آموزش و پرورش جوکار اعلام کرد و گفت: برای این پروژه نیز که به رعایت کلیه قوانین و مقررات ملی انجام‌شده 600 میلیون تومان اعتبار شده است.
وی گفت: افتتاح مخزن آب رسانی روستای حسین‌آباد شاملو یکی دیگر از پروژه‌های افتتاح‌شده در این روز است و اجرای این پروژه مشکل آب رسانی ابرسانی به این روستا را رفع کرده است.
فرماندار ملایر به افتتاح سه پروژه در شهر جدید اسلامشهر آق گل اشاره کرد و گفت: پس از شهر شدن اسلامشهر آق گل اقدامات خوبی در این شهر جدید انجام شده است.
وی به استقرار یک باجه بانک کشاورزی در این روستا اشاره کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات بانکی و رفع نیازهای این شهر جدید این باجه در اسلامشهر آق گل افتتاح شد.
فتحی افتتاح روشنایی در سطح شهر و بلوار زکات اسلامشهر را یکی دیگر از اقدامات عنوان کرد و گفت: برای افتتاح این پروژه 155 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: افتتاح آبشار بام ملایر و پروژه‌های شهرداری ملایر از دیگر پروژه‌های افتتاح‌شده در این روز با حضور معاون عمرانی استاندار همدان است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار