نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. بهمن 1397 - 18:55   |   کد مطلب: 26346
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان از تجمیع واحدهای تخصصی مبل منبت برای عرضه مستقیم و کوتاه کردن دست واسطه گران خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛  کیوان گردان در حاشیه بازدید از شهرک تخصصی مبل منبت حاجی آباد ملایر، با بیان اینکه این شهرک به صورت تخصصی در زمینه مبل منبت فعالیت می‌کند، افزود: سیاست سازمان صنایع کوچک کشور بر تجمیع مبل منبت در شهرک حاجی آباد ملایر به عنوان قطب اصلی استان متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ هزار کارگاه مبل منبت در سطح استان همدان فعالیت می‌کند، ادامه داد: بخش عظیمی از این کارگاه‌ها در شهرستان ملایر وجود دارد و در حال حاضر ۱۰۰ واحد تولیدی مبل منبت در شهرک حاجی آباد فعال است.

گردان اظهار کرد: از آنجا که ملایر به عنوان شهرک ملی مبل منبت معرفی شده است، اهمیت توجه به این حوزه برای ما دوچندان شده بنابراین در کنار ایجاد این شهرک به دنبال یک بازار بزرگ مبل منبت هستیم.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در کشور با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، شهرک صنعتی مبل منبت در حال احداث است، عنوان کرد: هدف از این اقدام تجمیع واحدهای تخصصی مبل منبت برای عرضه مستقیم و کوتاه کردن دست واسطه گران است به طوریکه این شهرک به قطبی برای مبل منبت در سطح کشور تبدیل شده است.

گردان با بیان اینکه به دنبال شبکه اختصاصی ارز دولتی برای رفع مشکل واردات مواد اولیه مبل منبت هستیم، افزود: ۸۰ واحد مبل منبت با حمایت صندوق کارآفرین کشور از تسهیلات دولتی استفاده کرده و به هر کدام ۱۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۶ درصد تعلق گرفته است تا در شهرک صنعتی مبل منبت آغاز به کار کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه این اقدام به الگوی موفقی در سطح کشور تبدیل شده است، گفت: با اجتماع واحدهای مبل منبت در سال آینده تحول عظیمی در عرصه مبل منبت و رونق گردشگری ملایر رقم می‌خورد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار