نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. بهمن 1397 - 23:01   |   کد مطلب: 26339
علی اسکات اسکوویچ گفت: اقتصاد آمریکا رو به فرپاشی است و اکثریت مردم آن کشور شرایط رفاهی عادی ندارند..

  به گزارش ملایری‌ها؛ علی اسکات ویتکوویچ دوشنبه شب در جمع مردم ملایر در مسجد ولیعصر(عج) این شهر با اشاره به دوران کودکی خود و تحقیق و مطالعاتی که در 12 سالگی در خصوص دین مسیحیت داشته، اظهار کرد: کشوری که من در آن متولد شدم کمونیستی بود و من بدون فهم از خدا و دین و مذهب رشد کردم.

وی به تشکیل یک شبکه مخفیانه علیه نظام کمونیستی چک‌و‌اسلواکی و ایجاد یک انقلاب برای فروپاشی آن اشاره و اضافه کرد: پس از انقلاب چک واسلواکی به عنوان مشاور رئیس جمهور چک مشعول به فعالیت شدم اما متأسفانه حکومت انقلابی چک آرمان‌های خود را فراموش کرد و مورد نفوذ قرار گرفت.

این شیعه آمریکایی با بیان اینکه بعد از تغییر آرمان‌های انقلاب چک‌واسلواکی کشور را ترک کرده و به آمریکا مهاجرت کردم، گفت: در کشور آمریکا به تحصیل در رشته‌های مختلفی از جمله علوم سیاسی و زبان‌های نوین پرداختم و سپس به دانشگاه نظامی رفتم  و بعد به دانشگاه هاروارد رفته و به تحصیل در امور پزشکی اجتماعی پرداختم.

وی به کنجکاوی خود در خصوص دین اسلام و اسلام‌سیتزی آمریکا اشاره و تصریح کرد:  شروع به تحقیق در خصوص اسلام و متون اسلامی و قرآن کردم.

اسکات ویتکوویچ  گفت: در هنگام مطالعات و تحقیقات به نوشته‌های امام خمینی(ره) و سایت مقام معظم رهبری رسیدم و دیدگاه‌های مختلف را درباره اسلام مطالعه کردم و فهمیدم که دولت امریکا از مسلمانان وحشت دارد.

وی به ماجرای پرسش و پاسخ خود با امام جماعت اهل سنت مسجدی در بوستون اشاره  و اظهار کرد: این امام جماعت دارای مدرک دکتری از دانشگاه الازهر بود که از وی درباره امامان اهل سنت و امام علی(ع) و نزدیکی دیدگاه های آنان به پیامبر(ص) سوال کردم.

این شیعه آمریکایی افزود: آن امام جماعت به من گفت از علی(ع) بگذر و توصیه کرد از فرقه های مختلف اهل سنت یکی را انتخاب کنم.

وی با بیان اینکه بعد از شنیدن این پاسخ به عنوان یک پژوهشگر فهمیدم که این جواب اشتباه است و به مطالعات  برای دریافت حقیقت ادامه دادم، یادآور شد:  می‌دانستم م از روی تعصب و دوست داشتن نمی‌توان راه درست را انتخاب کرد.

اسکات ویتکوویچ به مشاجره خود با این امام جماعت و باطل دانستن  پاسخ های او اشاره کرد و گفت: او مرا تهدید به اطلاع به اف. بی. آی کرد.

وی بیان کرد: تمام انجمن‌های اسلامی مساجد و مدارس دینی آمریکا باید توسط مأموران دولت اداره شوند و در اداره آنان دخیل هستند و باید با مجوز دولت کار کنند.

این مبارز آمریکایی افزود: تعداد زیادی از مساجد در آمریکا ساخته شده اما اکثر آنها عاری از حقایق اسلامی است  و همانگونه که آموزه‌های امام خمینی(ره) بیان کرده‌اند باید به آن اسلام آمریکایی گفت.

وی اظهار کرد: امام خمینی(ره) دقیق این  مسائل را غرب می‌دانستند و اسلام موافق آمریکا را اسلام امریکایی معرفی کردند.

این تحلیلگر آمریکایی گفت: امثال این ائمه جماعت در آمریکا حقایق را می‌پوشانند، این دسته افراد به ظاهر کارهای دینی انجام می‌دهند اما در باطن برای امریکا کار می‌کنند.

وی به دستگیری خود توسط اف. بی. آی اشاره و اضافه کرد: مرا شبانه در خانه دستگیر کرده به زندان انداختند ولی من در زندان به زندانیان قرآن آموزش دادم و از حقایق اسلام گفتم.

وی به زندانی خود به مدت 7 سال و نیم اشاره و تصریح کرد: در اثر شکنجه‌ها مفاصل و کمر من دچار مشکل شده و نیز  به علت غذاهای مسموم در زندان، سرطان کبد دارم.

اسکات اسکویچ گفت: پس از آزادی و برای یادگیری اسلام و خدمت به انقلاب اسلامی ایران به ایران و ابتدا به مشهد رفتم.

وی افزود: دولت امریکا از اعتقادات مسلمانان واقعی  وحشت دارد و کسانی که هر جای دنیا اهل تحقیق باشند می‌توانند در صورت مطالعه حقیقت اسلام را  را پیدا کنند اما اکثر مردم آمریکا اسلام و انقلاب ایران را نمی‌شناسند.

این تحلیلگر آمریکایی بیان کرد: قدرت رسانه‌ای و تبلیغات گسترده آمریکا مانع از دستیابی مردم به حقیقت اسلام می‌شود و اسلام برای آنها همچون داعش و القاعده است.

وی به شرایط بد اقتصادی در آمریکا اشاره و تصریح کرد: اقتصاد آمریکا رو به فرپاشی است و اکثریت مردم آن کشور شرایط رفاهی عادی ندارند.

اسکات اسکویچ خاطرنشان کرد: درصد خیلی پایینی از مردم آمریکا از ظلم  دولتمردان  آن کشور خبر دارند و برخی هم نمی‌دانند اما عده زیادی نمی‌خواهند که بدانند.

وی اسلام ناب را نیاز امروز تمامی دنیا دانست و تاکید کرد: از همه مردم ایران خواهشمندم که به خوبی آموزه‌های اسلام و انقلاب را به نسل‌های بعدی منتقل کنند.

انتهای پیام/گ/

دیدگاه شما

آخرین اخبار