فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

13. بهمن 1397 - 19:09   |   کد مطلب: 26321
امروز عملیات اجرایی یک هزار و 40 طرح خدمات‌رسان در عرصه محرومیت‌زدایی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان کلید خورد.

به گزارش ملایری‌ها؛ بعد از ظهر امروز همزمان با سراسر کشور عملیات اجرایی یک هزار و 40 پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان کلید خورد.

 در این مراسم سردار مظاهرمجیدی همدان در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی عام‌المنفعه زود بازده  با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: طرح‌های عمرانی زودبازده در عرصه محرومیت‌زدایی، 40 هزار طرح در سراسر کشور است که از این تعداد سهم استان همدان یک هزار و 40 پروژه است.

وی با اذعان به اینکه  قسمت‌هایی از این طرح به مدت 6 ماه و تا هفته دفاع مقدس اجرایی خواهد شد خاطرنشان کرد :عمده این طرح‌ها عام‌المنفعه است.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه طرح‌های مذکور با اولویت اشتغال، آب و فاضلاب روستایی، آب کشاورزی، احیا قنوات، بازسازی مدارس، تشویق و ترغیب مردم در راستای فعالیت‌های اقتصادی مولد و واگذاری تسهیلات عملیاتی خواهد شد، گفت: از یک هزار و  40 طرح مذکور، 437 طرح در حال احداث و 603  طرح  در حال تکمیل و بهسازی است.

وی ادامه داد: پروژه‌های استان همدان شامل کتابخانه، احداث پارک کودک، کارگاه اشتغال، بهسازی معابر، بهسازی راه‌های روستایی، طرح هادی، ایجاد پل‌های روستایی، ایجاد نیروگاه کوچک خانگی خورشیدی، احداث مسجد، ایجاد خانه عالم، احداث مجموعه‌های فرهنگی، احداث خانه‌های بهداشت، احداث مرکز سلامت و احداث پایگاه سلامت است.

مجیدی افزود: آبرسانی روستایی، فاضلاب روستایی، احداث مدارس روستایی، لایروبی و مرمت قنوات، انتقال آب، ایجاد جایگاه دام و طیور، احداث انواع آب‌بندها، احداث استخر ذخیره آب چند منظوره، ایجاد جاده بین مزارع، تسطیح زمین‌های کشاورزی، ایجاد سالن‌های ورزشی و زمین‌های روباز ورزشی از دیگر طرح‌ها است.

وی با اشاره به  شعار 22 بهمن در سال جاری، تصریح کرد: «افتخار به گذشته و نگاه به آینده روشن»  شعار امسال است.

 

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان  با بیان اینکه آنچه باعث شد ما این چهل سال را افتخارآمیز پشت سربگذاریم حضور مردم بوده، عنوان کرد: حضور مردم موجب پیروزی و تداوم انقلاب شد که برای داشتن آینده‌ای روشن باید به مردم توجه خاص داشته و خدمات‌رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر یک از مدیران در این راستا باید زحماتی را متحمل شوند، گفت:  امروز خدماتی که به مردم ارائه شده جز تلاش مدیرا ن نبوده است.

مجیدی خاطرنشان کرد: تعدای از پروژه‌های مذکور در دست اقدام و تعدادی جدید هستند که امیدواریم بتوانیم تمامی پروژه‌ها را دربازه زمانی مورد نظر به نتیجه برسانیم.

وی بیان کرد: در طول این ۴۰ سال هر فردی به نوبه خودش مشکلات را تا حد زیادی مرتفع ساخته و آنچه که امروز ما از زیر ساخت‌های کشور می‌بینیم حاصل کار مدیران جهادی بوده است .

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه امید داریم که استان همدان بتواند برای اجرایی شدن پروژه‌های واگذار شده خوب عمل کند، گفت: این طرح‌ها بعنوان یک برنامه سه ساله مطرح بوده که اگر همدلی مدیران استان بیشتر شود و در راستای هم‌افزایی قدم برداند قطعا نتایج مثبتی خواهیم دید.

منبع: نافع

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار