نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. بهمن 1397 - 19:07   |   کد مطلب: 26320
فرماندار ملایر گفت: مردم‌سالاری دینی و دادن سرنوشت کشور به خود مردم مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش ملایری‌ها؛ باب الله فتحی صبح امروز در آیین نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه حاج حسن فرهادی فر ملایر دهه فجر را فرصت مغتنمی برای یادآوری مهم‌ترین اهداف انقلاب دانست و اظهار داشت: این ایام بهترین فرصت برای گرامی داشت امام راحل و شهدایی است که برای انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی افزود: در ایام دهه فجر می‌توان به گذشته رجوع کرد یک‌بار دیگر آرمان‌های انقلاب را بازخوانی کرد و طرحی که امام راحل برای استقرار حکومت دینی بر مبنای اسلام و آزادی و مردم‌سالاری دینی را یادآوری کرد.

فرماندار ملایر به مشکلات کشور در طی 40 سال گذشته اشاره و عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در طی سال‌های انقلاب باتحمل همه سختی‌ها از جنگ تحمیلی و ترور گرفته تا جنگ اقتصادی امروز به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده‌اند.

وی شرایط بد اقتصادی امروز کشور را گذرا دانست و تأکید کرد: کشور در طی این 40 سال حول محور انقلاب و بر اساس تعهدات و مقتضیات هر زمان اداره شده است.

فتحی گفت: امروز دشمن معیشت را هدف قرار داده است تا مردم را از انقلاب جدا کند اما این مقطع گذرا است و باز به روی خوش زندگی خواهیم رسید.

وی دهه فجر را بهترین زمان برای بازخوانی اهداف و آرمان‌های انقلاب به نسل جوان دانست و تأکید کرد: باید به جوانان امروز انقلاب گفت که 40 سال پیش جوانان و روشنفکران جامعه با همراهی رهبران مذهبی بر چه مبنا و اصولی حرکت کردند تا انقلاب به پیروزی برسد.

فرماندار ملایر مردم‌سالاری را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب عنوان کرد و افزود: مردم‌سالاری دینی و دادن سرنوشت کشور به خود مردم مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب پس از دوران ستم‌شاهی تأکید کرد: اقدامات چشمگیر در حوزه بهداشت و درمان تنها گوشه‌ای از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در این سال‌های است.

فتحی به اقدامات دولت تدبیر وامید در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: طرح تحول سلامت یکی از شاهکارهای دولت در حوزه بهداشت و درمان است.

وی گفت: در سال‌های اخیر بیش از 100 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ملایر خدمات داده‌شده است.

فرماندار ملایر گفت: احداث خانه‌های بهداشت، مراکز سلامت، پایگاه‌های بهداشتی در حوزه بهداشت و ساخت اورژانس، مرکز غربالگری سرطان، اضافه شدن ناوگان آمبولانس و کاهش پرداختی مردم از مهم‌ترین اقدامات در حوزه درمان در این شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار