نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. بهمن 1397 - 20:30   |   کد مطلب: 26318
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ملایر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حدود 20 المان به مناسبت دهه فجر در سطح شهر ملایر نصب می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی بهرامی  در گفت و گو با ایرنا افزود: این المان ‌ها شامل استندهای فلزی با مضامین انقلاب اسلامی، المان‌های کبوتر، آزادی پرندگان، نگاتیو با تصاویر انقلاب، المان سه بعدی ورود تاریخی امام خمینی‌(ره)، المان تلویزیون و المان چاق و لاغر است.
وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع این سازمان در زمینه فضاسازی و ایجاد مبلمان شهری در سطح شهر ملایر بیان کرد: این المان ها هم اکنون در دست طراحی و ساخت است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ملایر هدف از نصب این المان ‌ها را هویت بخشی به سیمای شهر همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ترویج این فرهنگ بین جوانان عنوان کرد.
بهرامی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ زنده نگه داشتن انقلاب بین نسل ‌های آینده اظهار داشت: در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است» این فرهنگ باید همیشه زنده بماند.
وی ادامه داد: با توجه به تقارن فجر چهلم انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه(س) برنامه‌ های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با هدف حفظ قداست این ایام با عنوان «فجر فاطمی» برگزار می ‌شود.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر همچنین به آذین ‌بندی معابر و میادین شهر با 500 عدد پرچم ایران و پنج هزار متر ریسه پرچمی و آذین ‌بندی مسیر راهپیمایی 22 بهمن متناسب با ایام فاطمیه(س) اشاره کرد.
بهرامی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ‌ریزی‌ های صورت گرفته و تلاش و اهتمام بیشتر، آیین دهه فجر امسال در چهلمین فجر انقلاب، باشکوهتر از سال ‌های گذشته برگزار شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار