نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. بهمن 1397 - 18:21   |   کد مطلب: 26312
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: هنر دولتمردان و مسئولان نظام این است که دستاوردها، اهداف، آرمان ها و فلسفه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نسل جدید انتقال دهند و ذهن جوانان و نوجوانان را با آنچه بر آن وفاق داشته ایم، تبیین کنند.

به گزارش ملایری‌ها؛ باب الله فتحی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: ملت ایران در طول 40 سال از پیروزی انقلاب در تمامی صحنه ها حضور داشتند و در مقابل همه ناملایمت ها، سختی ها و مصائب مقاومت و ایستادگی کردند.
وی دهه فجر را فرصت مغتنمی برای بازخوانی تاریخ انقلاب، مرور اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) و ایثارگری های شهدا و ملت ایران در دوران پر فراز و نشیب انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دانست.
فرماندار ویژه ملایر انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از مکتب عاشورا دانست و ادامه داد: «مردم سالاری دینی» یکی از بزرگترین دستاروهای انقلاب اسلامی است.
فتحی خاطرنشان کرد: تمامی دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب روی کار آمدند، برای اعتلای نظام و انقلاب تلاش کردند و امروز در حوزه های مختلف موفقیت های بزرگی را کسب کرده ایم.
وی با اشاره به بروز مشکلات اقتصادی در کشور به واسطه تحریم های آمریکا تاکید کرد: به طور قطع با وحدت، همدلی و انسجام در این مسیر پر پیچ و خم و گردنه های سخت با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتوانه مردمی با موفقیت عبور می کنیم.
معاون استاندار همدان ادامه داد: همزمان با ایام دهه فجر امسال 149 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار چهار هزار و 330 میلیارد ریال در سطح شهرستان ملایر بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
فتحی همچنین خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه شد و گفت: با حضوری منسجم و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن باید شکوه، اقتدار و وحدت خود را به گوش جهانیان برسانیم.

منبع ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار