نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. بهمن 1397 - 18:38   |   کد مطلب: 26305
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر:
راهپیمایی 22 بهمن در 13 نقطه ملایر برگزار می‌شود
رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 13 نقطه شهری و روستایی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌‌الاسلام مهدی بیات ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ملایر با بیان اینکه امسال انقلاب اسلامی با ورود به 40 سالگی خود به رشد و بالندگی می‌‌رسد اظهار کرد: نظام انقلاب اسلامی در طی 40 سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته که امروز باید برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه طی چهار دهه از پیروزی انقلاب دشمنان نظام همواره به دنبال براندازی نظام، تفرقه بین مردم و مسوولان و ناامید کردن مردم بوده‌اند گفت: دشمنان از راه‌های مختلف برای مردم و کشور ما مشکلات زیادی ایجاد کرده‌اند اما به لطف خدا و اتحاد، بصیرت و هوشیاری ملت  توانستیم همه سختی‌ها را پشت سر بگذاریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به شعار امسال دهه فجر تصریح کرد: دهه فجر با شعار «افتخار گذشته امید به آینده» وارد 40 سالگی خود می‌شود و رشد و بالندگی خود را جشن خواهد گرفت.

وی از اجرای یک‌هزار و 600 برنامه مختلف همزمان با ایام دهه فجر در ملایر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها شامل افتتاح  پروژه‌های برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مراسم جشن‌های دهه فجر ‌در شهرها و روستاهای شهرستان، یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و... فضاسازی سطح شهرستان خواهد بود که با همکاری ادارات و نهادها و مشارکت‌های مردمی در دهه فجر برگزار می‌شود.

بیات از برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه در 13 نقطه شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مراسم راهپیمایی 22 بهمن همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح در شهرهای ملایر، سامن، جوکار، ازندریان، زنگنه، اسلامشهر آقگل و در روستاهای بزرگ شهرستان شامل علی‌آباد دمق، حسین‌آباد ناظم، آورزمان، کمری، انوج و روستای پری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در شهر گفت: مردم  ملایر همزمان با سراسر کشور مسیر میدان امام خمینی تا میدان امام حسین(ع) این شهر را راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر سخنران این مراسم را مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور دانست و گفت: در مسیر اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، خدمات‌دهی چادرهای هلال احمر برای راهپیمایان، برگزاری ایستگاه‌های فرهنگی در برنامه قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در اتاق فکر خود برنامه‌ریزی کرده تا جشن‌های چهلمین سال انقلاب را به کام ملت ایران تلخ کنند گفت: راهپیمایی امسال ملت ایران با تعبیت از ولی فقیه باشکوه‌تر از سالهای قبل برگزار خواهد شد.

بیات اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است راهپیمایی 22 بهمن ملایر به صورت مستقیم از صدا و سیمای استان و احتمالا کشور پخش شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار