نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. بهمن 1397 - 20:18   |   کد مطلب: 26297
فرماندار ملایر از عملیات اجرایی و افتتاح 149 پروژه در شهرستان ملایر با اعتباری بالغ ‌بر 432 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد و گفت: افتتاح فاز دوم فروسیلیس غرب و شرکت فروسیلیس آذرخش ۲ طرح بزرگ شهرستان ملایراست.

به گزارش ملایری‌ها؛ باب الله فتحی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بازخوانی تاریخ انقلاب، اهداف و آرمان‌های امام راحل و ایثارگری‌ها است.

وی افزود: در این ایام می‌توان اهداف و آرمان‌های اولیه انقلاب و انسجام و شعارهایی که به دنبال آن بودیم را برای نسل جوان بیان کنیم و رشادت‌ها و اقداماتی را که در طی این چهل سال برای ثبات انقلاب انجام‌ شده  را بازخوانی کنیم.

فرماندار ملایر به حضور همیشگی مردم ایران درصحنه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: مردم ایران اسلامی در سال‌های پس از انقلاب همواره تمامی ناملایمات را تحمل و از نظام دفاع کرده‌اند و پشت نظام و رهبری بوده‌اند.

وی انقلاب اسلامی ایران را متأثر از قیام اباعبدالله الحسین (ع) عنوان کرد و گفت: تمام تلاش انقلابیون در آن دوران اصلاح امور و بیراهه‌ای بوده که در زمان ستم‌شاهی انجام می‌شده است.

فتحی استمرار مردم‌سالاری دینی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب بیان کرد و افزود: برگزاری بیش از 30 انتخابات در طول انقلاب و وابستگی اداره کشور به آرای مردمی یکی از دستاوردهای بزرگ است.

وی به پیشرفت ایران در شاخص‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و عمرانی اشاره و اضافه کرد: کارهای بزرگی در طی این 40 سال در کشور انجام‌ شده و باعث شده به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار باشیم.

فرماندار ملایر با اشاره به اقدامات مؤثر انجام ‌شده در شهرستان ملایر بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه ملایر، امسال پروژه‌های فراوانی با اعتبارات خوب در ملایر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی گفت:عملیات اجرایی و افتتاح 149 پروژه در شهرستان ملایر با اعتباری بالغ ‌بر 432 میلیارد تومان در دهه فجر انجام می شود.

فتحی به افتتاح 2 پروژه بزرگ در شهرستان با حضور مسئولان ارشد کشوری اشاره کرد و گفت: افتتاح فاز دوم فروسیلیس غرب با اعتباری بالغ ‌بر ۸۶ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 130 نفر و افتتاح شرکت فروسیلیس آذرخش با ۵۰ میلیارد اعتبار و اشتغال‌زایی ۱۲۰ نفر،۲ طرح بزرگ شهرستان ملایراست.

وی افزود: در ایام‌الله دهه فجر عملیات اجرایی سه طرح مهم اقتصادی در حوزه فروسیلیس و تولید منیزیم با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با اعتبار 250 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 370 نفر آغاز می‌شود.

فرماندار ملایر به پروژه‌های افتتاحی در این ایام اشاره و تصریح کرد: در ایام دهه فجر 137 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ ‌بر 40 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 265 نفر افتتاح می‌شود.

وی به ‌اضافه شدن914 نفر به آمار اشتغال با افتتاح پروژه‌های ایام‌الله دهه فجر افزود: عملیات اجرایی هفت پروژه نیز با اعتبار دولتی ۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر آغاز می‌شود.

فتحی به افتتاح 70 پروژه از اعتبارات دهیاری‌های اشاره و بیان کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ ‌بر 6 میلیارد تومان انجام‌ شده است.

منبع: نافع

انتهای پیام/گ

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار