نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. بهمن 1397 - 19:39   |   کد مطلب: 26289
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ويژه شهرستان ملاير از کلنگ‌زنی و افتتاح 149 پروژه در ملایر همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛حسین فارسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته و ارائه خدمات انجام شده در نقاط مختلف کشور به مردم است.

وی با بیان اینکه همه ساله به میمنت این ایام فرخنده طرح‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، تولیدی، صنعتی و ورزشی کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود گفت: امسال نیز همزمان با دهه فجر طرح‌های مختلفی در ملایر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر از افتتاح و کلنگ‌زنی 149 پروژه در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: اعتبار این تعداد پروژه 433 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 10 پروژه کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ بر 257 میلیون تومان خواهد بود گفت: این پروژه‌های در نقاط مختلف شهرستان شامل افتتاح واحدهای تولیدی، صنعتی، ورزشی، بهسازی روستاها، بهداشتی و درمانی، راه و شهرسازی، کشاورزی، صنعتی و... است.

فارسی تصریح کرد: طرح توسعه فروسیلیس غرب و آذرخش از بزرگترین‌ طرح‌های کلنگ‌زنی در دهه فجر است.

وی افتتاح فاز دوم فروسیلیس غرب پارس نیز از بزرگترین طرح‌های افتتاحی این ایام دهه فجر در ملایر برشمرد که با حضور مسوولان استان و شهرستان انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: احتمالا تعداد طرح‌های افتتاحی ملایر در ایام دهه فجر در صورت آمادگی دستگاه‌های شهرستان بیشتر خواهد شد.

وی برگزاری جشن‌های انقلاب، برگزاری برنامه‌های فرهنگی، یادواره شهدای انقلاب و روز ملی ملایر با گرامیداشت یادبود آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزان انقلابی ملایر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت مسوولان و اقشار مختلف در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های چهلمین بهار انقلاب اسلامی در ملایر برشمرد.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار