نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

6. بهمن 1397 - 18:46   |   کد مطلب: 26279
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشکاران این شهرستان در مسابقات چندجانبه ددلیفت و پرس سینه کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مسابقات تیم ملایر در دو بخش ددلیفت و پرس سینه با کسب امتیازهای 296 و 392 عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
وی اضافه کرد: همچنین تیم های همدان با کسب 146 امتیاز و تویسرکان با 40 امتیاز در رشته پرس سینه به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
رضایی بیان کرد: در رشته ددلیفت نیز تیم همدان مقام نخست و تیم گلپایگان جایگاه دوم این رشته را از آن خود کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: 147 تن از ورزشکاران و قهرمانان رشته های ددلیفت و پرس سینه کشور در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.
رضایی ادامه داد: 18 تیم از استان هایی همچون تهران، همدان، تبریز، کرمان، یزد، بندرعباس، اصفهان، قزوین، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، لرستان، البرز، شیراز، قم و فارس در این مسابقات حضور داشتند.
وی اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به میزبانی ملایر و در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور این شهر و به همت هیات پرورش اندام ملایر، بازار مبل این شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما