نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1397 - 22:20   |   کد مطلب: 26230
مسؤول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از افتتاح پایگاه اورژانس شماره 3 شهری شهرستان ملایر با حضور رئیس اورژانس کشور طی امروز خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌عباس اولیاسمیع‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور رئیس اورژانس کشور در افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در همدان اظهار کرد: امروز پایگاه هوایی اورژانس همدان با حضور مسوولان کشوری و استانی مجدد راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه ا‌ورژانس هوایی استان در بیمارستان بعثت همدان مستقر و امروز راه‌اندازی شد، گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته واحدی در بیمارستان بعثت به عنوان پایگاه اورژانس هوایی همدان در اختیار ما قرار گرفته است.

مسؤول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اینکه طبق قرارداد با کرمانشاه بالگرد هوانیروز این استان در همدان مستقر شده است افزود: کادر پروازی و کادر امنیتی در این پایگاه مستقر شده و محافظت فیزیکی از بالگرد انجام می‌شود.

وی از کلنگ‌زنی مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی در دانشگاه بوعلی خبر داد و گفت: در حال حاضر ساختمان مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی استان در بیمارستان سابق امام(ره) فرسوده است و قرار است در دانشگاه بوعلی مرکز جدید در سه طبقه راه‌اندازی شود.

اولیاسمیع با بیان اینکه طبق قراردادی بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بوعلی زمینی به اورژانس 115 همدان اختصاص یافت تا ساختمان جدید ساخته شود افزود: این ساختمان با حضور رئیس اورژانس کشور، نمایندگان همدان در مجلس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه بوعلی کلنگ‌زنی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز پایگاه سه شهری شهرستان ملایر افتتاح می‌شود گفت: این پایگاه با کمک خیرین ساخته شده و امروز با حضور مسوولان افتتاح می‌شود.

اولیاسمیع از افتتاح پایگاه شماره (2) تویسرکان خبر داد و افزود: این پایگاه بازسازی و نوسازی شده و امروز راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی مجدد پایگاه اورژانس هوایی همدان 300 میلیون تومان هزینه شده است خاطرنشان کرد:‌ برای پایگاه سه شهری ملایر 150 میلیون تومان مجموعه اورژانس 115 استان هزینه کرده و مابقی را خیرین تقبل کرده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار