فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

26. دى 1397 - 22:14   |   کد مطلب: 26227
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف شهرستان ملایر در دهه فجر فاطمی اظهار کرد: در این ایام ۲۰ مبلغ از مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف در شهر قم به مساجد و امامزادگان فاقد روحانی شهرستان ملایر اعزام می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌ جعفری با بیان اینکه غبارروبی امامزاده عبدالله (ع) و مراسم جشن انقلاب و سخنرانی در این مکان مقدس ۱۱ بهمن ماه در برنامه است گفت: در ایام دهه فجر نان رایگان در محلات محروم شهرستان ملایر توزیع خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به اطعام‌دهی به نیازمندان از محل نیات واقف خیراندیش سیف‌الدوله، افزود: این مراسم ۱۱ بهمن ماه اجرا می‌شود.

وی به برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در روز ۱۸ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: برپایی خیمه معرفت در تکیه ابوالفضل (ع) با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و پاسخگویی به مسائل شرعی و شبهات مورد توجه است.

جعفری با اشاره به نوای الله‌اکبر در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان ملایر همزمان با سراسر کشور در روز ۱۱ بهمن ماه، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «۱۰ شب ۱۰ مسجد»‌با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر و شورای هیأت‌های مذهبی ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم جشن انقلاب همزمان با نماز مغرب و عشاء در ۴۰ مسجد با همکاری هیأت امنای مساجد برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: در دهه فجر اعطای کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام به مبلغ یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم سیف‌الدوله در برنامه است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از تخفیف ۵۰ درصدی خدمات دندانپزشکی در درمانگاه موقوفه طیبه آغا کیانی ایام دهه فجر خبر داد و گفت: استفاده از خدمات نیم‌بها مجتمع استخر سیفیه در ساعاتی از روز در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به کمک هزینه دارویی و درمان بیماران نیازمند از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله، افزود: برای روشنایی مساجد از محل نیات واقف خیراندیش مرحوم سیف الدوله در سطح شهر ملایر به مبلغ ۴۹۰ میلیون ریال کمک می‌شود.

جعفری از اعزام ۴۰ زوج نیازمند و زائراولی به کربلا و نجف از محل نیات واقف خیراندیش سیف الدوله خبر داد و گفت: مراسم مذهبی و روضه‌خوانی به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام حسین (ع) از محل نیات موقوفه سیف‌الدوله تجهیز می‌شود و پیگیری برای افتتاح بخش از این بیمارستان در حال انجام است.

منبع: فارس

 
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار