نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1397 - 22:12   |   کد مطلب: 26226
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هر کدام از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان موظف به انعکاس و تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم هستند.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌باب الله فتحی روز چهارشنبه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی شهرستان ملایر افزود: در این ایام روابط عمومی ها نسبت به انعکاس عملکرد دستگاهی خود و خدمات دولت تدبیر و امید اقدام کنند.
وی از اهالی مطبوعات، رسانه و خبرنگاران فعال در این شهرستان نیز خواست: از تمامی ظرفیت خود در انعکاس و جمع بندی دستاوردهای 40 ساله نظام و خدمات دولت تدبیر و امید کوشا باشند.
فرماندار ویژه ملایر بر لزوم همراهی و همکاری مستمر مدیران دستگاه های اجرایی و روابط عمومی ها با خبرنگاران نیز تاکید کرد و ادامه داد: تمامی اقدامات، دستاوردها و ظرفیت های بسیار خوبی که در سال های گذشته در ملایر ایجاد شده، باید به اطلاع مردم برسد.
فتحی با اشاره به جایگاه ویژه جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا، استقرار مردم سالاری دینی را یکی از برکت های پیروزی انقلاب برشمرد و افزود: با پیروزی انقلاب ملت ایران عزت و استقلال پیدا کردند.
وی به کسب دستاوردهای بزرگی در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فناوری، نظامی، اقتصادی، سیاسی و عمران و آبادانی کشور اشاره و بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون هر دولتی که روی کار آمده است، برای پیشرفت نظام خدمات ماندگاری داشته است.
معاون استاندار همدان همچنین به دستاوردهای چشمگیر و ماندگار دولت تدبیر و امید به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، تولیدات علمی و دانشگاهی، تکنولوژی و فناوری، توسعه روستاها در زمینه بهسازی و آسفالت، احداث راه ها و سایر حوزه ها اشاره و بر لزوم تبیین این دستاوردها تاکید کرد.
فتحی نقش روابط عمومی ها و رسانه ها را در تبیین این دستاوردها بسیار اثرگذار دانست و افزود: در شرایط کنونی با حمایت و پشتیبانی از دولت و نظام، به مردم امیدواری دهیم.
وی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی کارشکنی ها، اعمال تحریم های ظالمانه و به راه انداختن جنگ اقتصادی علیه مردم ایران و تلاش دشمنان برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و دولت، اما جمهوری اسلامی مقتدرانه و سربلند مسیر خود را ادامه می دهد.

** روابط عمومی ها مشوق مردم برای تبیین خدمات 40 ساله انقلاب باشند
امام جمعه ملایر نیز با بیان اینکه در تمامی امور شاهد دستاورد عظیمی از انقلاب هستیم گفت: هر کدام از روابط عمومی های دستگاه های اجرایی می توانند یک مبلّغ برای بازگو کردن این دستاوردها و مشوق مردم برای تبیین خدمات 40 ساله انقلاب باشند.
حجت الاسلام محمدباقر برقراری بر لزوم اطلاع رسانی دستاوردهای 40 سالگی نظام تاکید کرد و افزود: روابط عمومی ها می توانند این دستاوردها را احصا و برای مردم بازگو کنند.
وی ادامه داد: خدمات ماندگار انقلاب اسلامی هر کدام به تنهایی یک دستاورد بزرگی است که امروز دشمنان نظام به این اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی اعتراف کرده اند.
امام جمعه ملایر گفت: اگر امروز دشمنان سخت ترین فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه را علیه ما اعمال می کنند، این نشان از به حق بودن نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: در شرایط کنونی که آمریکا و متحدانش در منطقه در تلاش برای جلوگیری از نفوذ ایران در منطقه و عرصه بین المللی هستند، نشان از این دارد که آنان به اقتدار ایران اعتراف دارند و از نفوذ جمهوری اسلامی در دنیا در هراس هستند.

** تضعیف دولت، تضعیف نظام است
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز بیان کرد: دولت و نظام را نمی توان از یکدیگر جدا کرد و تضعیف دولت، به طور قطع تضعیف نظام است.
سعید کتابی با بیان اینکه همه باید پشتیبان نظام و دولت باشیم و برای برون رفت از مشکلات در کنار هم تلاش کنیم گفت: هر کسی که داعیه دار انقلاب است باید نظام و دولت را حمایت کند.
وی با اشاره به همزمانی ایام دهه فجر با ایام فاطمیه(س) خطاب به روابط عمومی های دستگاه های اجرایی تاکید کرد: نسبت به ترتیب و تلفیق برنامه های این 2 ایام با عنوان «فجر فاطمی» خلاقیت و نوآوری داشته باشید.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خواستار فضاسازی و تبلیغات در سطح شهرستان و تشکیل ستاد فرعی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در سطح بخش های ملایر شد.
کتابی ادامه داد: روابط عمومی ها برای بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات دولت تدبیر و امید باید در سطح شهر اطلاع رسانی لازم را داشته باشند و با مطبوعات به ویژه نشریه های محلی همکاری کنند.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار