نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. دى 1397 - 22:10   |   کد مطلب: 26225
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر بر ضرورت تکمیل و بهره برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری این شهر تاکید کرد و گفت: مدت زمان زیادی برای اجرای این طرح بزرگ ورزشی صرف شد که باید هر چه سریعتر روند تکمیلی آن به اتمام برسد.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌باب الله فتحی روز چهارشنبه در نشست شورای ورزش همگانی شهرستان ملایر اظهار داشت: تاکنون برای احداث این ورزشگاه 150 میلیارد ریال هزینه شده و قرار است مرحله نخست آن در دهه فجر امسال بهره برداری شود.
وی تکمیل و راه اندازی استخر سامن، استخر مجموعه الغدیر ملایر، احداث زورخانه و تکمیل سالن های ورزشی روستایی را از دیگر نیازهای دارای اولویت ورزشی این شهرستان برشمرد و بر ضرورت تکمیل آنها تاکید کرد.
فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه جایگاه این شهرستان در تمامی حوزه ها به ویژه ورزش باید متناسب با شأن مردم باشد بیان کرد: در حوزه ورزش باید آنچه مورد نیاز مردم است با توان مضاعف برآورده شود.
فتحی شهرستان ملایر را در حوزه ورزش سرآمد و صاحب نام و جایگاه دانست و ادامه داد: نام آوران و قهرمانان ورزشی در این شهرستان فعالیت می کنند که همانند دوران انقلاب برای رسیدن به اهداف این حوزه از هیچ چیز دریغ نمی کنند.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب در مسیر خود با عزت و اقتدار پیش می رویم و با همدلی و وحدت می توانیم گردنه سخت کنونی را نیز با موفقیت طی کنیم.

** ورزش ملایر نیاز به حمایت دارد
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر نیز تعامل و وحدت را عامل مهم توسعه این شهرستان دانست و افزود: ورزش یکی از ظرفیت های ویژه این شهرستان است که به خوبی توانسته در عرصه های ملی و بین المللی بدرخشد.
سعید کتابی با اشاره به مشکلات مالی ورزش ملایر در زمینه اعزام تیم های ورزشی به مسابقات و حضور در لیگ های کشوری، خواستار حمایت ویژه مسئولان و اداره کل ورزش و جوانان استان شد و افزود: ورزش ملایر نیاز به حمایت دارد.
وی همچنین به جایگاه ویژه ورزش استان همدان اشاره و بیان کرد: ورزش روستایی تا اندازه ای مغفول مانده است که باید توسعه ورزش های بومی و محلی و ورزش روستایی گسترده تر از قبل باشد.
کتابی حمایت و مساعدت هیات های ورزشی ملایر به ویژه حوزه بانوان، جدی گرفتن ورزش کارمندان و مدیران و توسعه ورزش صبحگاهی را از دیگر نیازها برشمرد و گفت: دستگاه های اجرایی باید ابزارهای ورزشی خود را در اختیار ورزش صبحگاهی قرار دهند.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز ارتقای جایگاه ورزش این شهرستان را از اولویت ها برشمرد و بیان کرد: ملایر در راه اندازی خانه ورزش روستایی با 26 مورد جایگاه نخست کشور را دارد.
مهدی رضایی به 20 سمن فعال در این شهرستان اشاره کرد و افزود: تا پایان سال هشت سمن دیگر نیز مجوز فعالیت می گیرند.
وی ادامه داد: امسال 6 فقره تسهیلات اشتغالزایی هر کدام به مبلغ یک میلیارد ریال در حوزه جوانان پرداخت شد.
رضایی به راه اندازی خانه ورزش بانوان اسلامشهر آق گل و تهیه سه فقره جهیزیه برای نوعروسان نیازمند این شهرستان با اعتبار 350 میلیون ریال توسط یکی از سمن های ملایر اشاره کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین تاکید کرد: جامعه روستایی را باید به سمت ورزش همگانی ببریم که در این زمینه هیات روستایی و عشایری و بازی های بومی و محلی شهرستان بسیار فعال است.

منبع: ایرنا

دیدگاه شما

آخرین اخبار