نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1397 - 19:03   |   کد مطلب: 26219
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی المان شهید «احمد وفایی زاده» نخستین شهید انقلاب ملایر در بلندای منطقه حفاظت شده لشگردر نصب می شود.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌مهدی رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این اقدام در راستای اجرای برنامه های عزت بخش گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.
وی با یادآوری اینکه شهید «احمد وفایی زاده» امسال به عنوان شهید شاخص شهرستان معرفی شد افزود: بزودی المان وی با همکاری هیات کوهنوردی ملایر در ارتفاعات منطقه لشگردر همزمان با یوم الله 22 بهمن نصب می شود.
رضایی ادامه داد: به جرات می توان گفت ملایر جزء معدود شهرستان ها در کشور است که تمامی اماکن ورزشی آن به نام و تمثال زیبای شهدا مزین شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر افزود: برنامه های زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که فرمودند:« زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهدا نیست».
رضایی اظهار داشت: منطقه حفاظت شده لشگردر ملایر با بیش از 2 هزار و 800 متر ارتفاع، مکانی تفریحی با جاذبه های زیبای گردشگری است که با عطر و بوی شهدا به طور قطع زیبایی و جذابیت بیشتری به خود می گیرد.
به گزارش ایرنا، شهید «احمد وفایی زاده» نخستین شهید دوران انقلاب در شهرستان ملایر است که در روز عاشورا به ندای سرور و سالار شهیدان لبیک گفت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار