نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. دى 1397 - 19:01   |   کد مطلب: 26218
مدیر توزیع برق ملایر گفت: 45 میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح و بروز رسانی بخشی از شبکه فرسوده برق در محدوده ای از جنوب شرقی این شهر اختصاص یافته است.

به گزارش ملایری‌ها، ‌‌امیرحسین بادامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قرار است این میزان اعتبار در سال مالی جاری اختصاص یابد که در صورت تخصیص به موقع، عملیات اصلاح شبکه تا اواخر خردادماه سال آینده اجرا می شود.
وی اظهار داشت: اصلاح شبکه برق در مناطقی همچون پشت بازار، منطقه نفت سیاه و مناطق حاشیه شهر انجام می شود که مشکلات برق این مناطق که جزو بافت فرسوده شهری است، بسیار جدی است.
مدیر توزیع برق ملایر ادامه داد: همچنین 15 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های روشنایی مسکن مهر و 10 میلیارد ریال برای توسعه و بهینه سازی شبکه های روستایی این شهرستان اختصاص یافت.
بادامی بیان کرد: در بازدیدی که هفته گذشته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و نماینده مردم ملایر در مجلس از نقاط مختلف شهرستان داشت، ضرورت احداث پست برق شهرک ولیعصر(عج) ملایر نیز مطرح شد.
وی گفت: مقرر شد احداث این پست برق از طریق استان و شهرستان پیگیری شود که در صورت اجرا حجم قابل توجهی از ضعف ولتاژ برق در مناطق شمالی شهر و طرح های مسکن مهر رفع می شود.
مدیر توزیع برق ملایر بیان کرد: در این بازدید توسعه شبکه برق روستای «قلعه فتاحیه» نیز در دستور کار قرار گرفت.
بادامی همچنین به احداث دیس پاچینگ و فوریت های برق جنوب استان همدان به مرکزیت ملایر اشاره کرد و گفت: این مرکز با ظرفیت پشتیبانی کل استان در ملایر احداث می شود.
وی یادآور شد: در کنار آن همچنین مرکز پاسخگویی 121 جنوب استان همدان نیز ایجاد می شود که در حال حاضر عملیات اجرایی این مراکز آغاز شده است.
بادامی اظهار داشت: عملیات ساخت این مرکز هم اکنون به مرحله نازک کاری رسیده است و بزودی به بهره برداری می رسد.
به گزارش ایرنا، مجموع مشترکان برق شهرستان ملایر 125 هزار مشترک در بخش های مختلف است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار