نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. دى 1397 - 18:28   |   کد مطلب: 26211
کرمی مقدم گفت: از ابتدای امسال به ۳۵۹ نفر از افراد زیر پوشش و نیازمند توسط کمیته امداد ملایر تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

به گزارش ملایری‌ها، ‌"تیمور کرمی مقدم " با بیان اینکه ایجاد اشتغال  و توانمند سازی خانواده‌های زیر پوشش یکی از اولویت‌های کمیته امداد است ، گفت:  از ابتدای امسال در بحث پرداخت تسهیلات و اشتغال زایی افراد زیر پوشش و نیازمند کمیته امداد برای  356 نفر  اشتغال ایجاد شده است.

 

وی افزود: از این تعداد 286 نفر از تسهیلات منابع داخلی امداد و اعتبارات تبصره 16 تسهیلات دریافت کرده و 70 نفر نیز ار طریق کاریابی ها مشغول کار شده‌اند.

 

مدیر کمیته امداد ملایر  با بیان اینکه امسال از محل اعتبارات تبصره 16 مبلغ 4  میلیارد و 330 میلیون تومان  تسهیلات برای کمیته امداد ملایر در نظر گرفته شده افزود:ما 8 میلیارد و 50 میلیون تومان طرح به بانک معرفی کرده‌ ایم.

 

کرمی مقدم اضافه کرد: از اعتبار در نظر گرفته شده   60 درصد آن پرداخت شده  است و مهمترین مشکل از سوی بانکها در پرداخت نکردن تسهیلات نبود ضامن از سوی متقاضیان است.

 

وی با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده برای افراد زیر پوشش و مراجعین نیازمند در حوزه‌های مختلف بوده گفت: اشتغالهای ایجاد شده در بخش خدمات، کشاورزی ، دامداری، مشاغل خانگی و.. بوده است.

 

وی  افزود: در بحث تسهیلات اشتغال روستایی نیز9 میلیارد و 200 میلیون تومان سهمیه برای کمیته امداد در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کمیته امداد ملایر گفت:  در این زمینه نیز 10 میلیارد و 200 میلیون تومان طرح معرفی کرده‌ایم که تا کنون حدود 90تومان  پرداخت شده است.

 

وی اضافه کرد: ۲۹۵ نفر در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات  اشتغال روستایی ثبت نام کرده اند که تا کنون فقط ۳ نفر تسهیلات دریافت کرده  و ما بقی در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

پایان پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار