نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1397 - 23:15   |   کد مطلب: 26208
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان:
سامانه بارشی از فردا وارد همدان می‌شود
کارشناس اداره کل دخه+ با بیان اینکه آسمان استان امروز نیمه‌ابری، گاهی همراه با وزش باد ملایم است گفت: با ورود سامانه بارشی از فردا در برخی از ساعات شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

به گزارش ملایری‌ها، ‌محمدحسن باقری‌شکیب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد آسمان استان امروز نیمه‌ابری، گاهی همراه با وزش باد ملایم خواهد بود اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی از فردا در برخی از ساعات شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شدت سامانه بارشی در ساعاتی از فردا شب و روز دوشنبه آغاز می‌شود گفت: روز دوشنبه به دلیل شدت بارش‌ها شاهد آبگرفتگی معابر و اختلال در رفت و آمد وسائل نقلیه خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه از امشب شاهد افزایش دمای شبانه در استان هستیم گفت: دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین منفی 10 تا 6 درجه سانتیگراد در نوسان بود.

وی با بیان اینکه از مسافران تقاضا می‌شود در هنگام سفر وسایل ایمنی به همراه داشته باشند خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند آخرین اطلاعات راهداری را از شماره تلفن 141 و سامانه پیامکی 1000141 کسب کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما