نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. دى 1397 - 23:08   |   کد مطلب: 26206
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سه سال گذشته به اندازه ۱۰ سال گذشته آسفالت‌ریزی در روستاها انجام شده است.

به گزارش ملایری‌ها، ‌حجت‌الاسلام احد آزادیخواه عصر امروز در ادامه سفرهای خدمت به روستاهای شهرستان ملایر در روستاهای کسب و ننج، قوزان و خدری با اشاره به اقدامات عمرانی گسترده در روستاها طی دو سه سال اخیر، حضور مدیران و نمایندگان ملایر در بین مردم و پاسخگویی و بررسی مشکلات آنها را از برکات انقلاب و خون شهدا دانست.

وی تسریع در روند اجرای طرح‌های عمرانی روستایی را ماحصل همدلی و وحدت نمایندگان و مجموعه این شهرستان برشمرد و گفت: مردم شایسته ارائه بهترین خدمات هستند که در این مسیر برای پاسخگویی به مطالبات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی دو سه سال گذشته به اندازه 10 سال گذشته آسفالت‌ریزی در روستاها انجام شده است افزود: طرح بهسازی و تامین و تجهیز منبع آب شرب روستای کسب  از جمله این اقدامات بوده است.

وی به اجرای بهسازی، جدول‌گذاری و آسفالت روستای ننج و برخی اقدامات عمرانی بر لزوم پیگیری بخشدار و دهیار روستا برای جابجایی تیرهای چراغ برق و دیگر نیازهای اهالی تاکید کرد و خواستار تشکیل تعاونی دامداران این روستا شد.

آزادیخواه بر استفاده از بیمه‌های روستایی و عشایری، صرفه‌جویی و مدیریت در مصرف آب کشاورزی و استفاده از قیر یارانه‌ای، لایروبی قنات روستای خدری و ایجاد درمانگاه محله‌های قوزان تاکید کرد.

وی با اشاره به شرایط سخت موجود در کشور تصریح کرد: در آستانه 40 سالگی انقلاب با تدبیر می‌توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم و تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اتمام و افتتاح طرح هادی و بهسازی روستای ننج ملایر در دهه فجر تاکید کرد و گفت: روند اجرای طرح هادی روستایی ننج چشمگیر است.

محمد کاظمی از تلاش و زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان بویژه بنیاد مسکن و اداره برق در حل مشکلات این روستا تقدیر کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی و خدمات دولت هم اکنون چندین طرح عمرانی در روستاهای این شهرستان در دست اجرا است.

وی صداقت، بردباری و وفاداری مردم را پشتوانه مهم برای عظمت و اقتدار نظام دانست و با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ما شرمنده‌ایم که در طول این سال‌ها نتوانسته‌ایم متناسب با شأن و جایگاه مردم تلاش‌هایی داشته باشیم که تمام مشکلات آنها حل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس جذب خدمات و امکانات را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: در دو سال گذشته حدود یک‌میلیارد تومان برای تامین و تجهیز منبع آب شرب روستای کسب هزینه شده است.

وی با اشاره به مشکلات گاوداری روستا و تسهیلات روستایی خواستار تشکیل تعاونی دامداران این روستا به منظور تسهیل در اخذ سهمیه‌های مورد نیاز در قالب تعاونی شد و افزود: به دنبال رفع مشکلات برای استفاده مردم از تسهیلات روستایی هستیم.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت توجه خاصی به روستاها دارد بروز مشکلات کنونی در کشور به ویژه در حوزه اشتغال را ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا دانست و تاکید کرد: با همدلی و وحدت می‌توانیم از این گردنه سخت با موفقیت عبور کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار